Citat:
Ursprungligen postat av
with
Finns ju en metod där man "drar" den längre, en anordning under byxorna med remmar och gummiband.
Man justerar på skruvar någon tiondel varje vecka, typ som när kortväxtra förlänger benen.
Man tvingar alltså herr banan att bilda nya svällkroppar.
Den vanligaste apparaten heter Jes-Extender, - Pris 2500:- Men finns flertal andra märken.
Maxlängden blir emmeletid bara 24 cm enligt reklamen. Så för flertalet på skulle den vara värdelös, ty man vill ju ha längre.
Har oxå hört talas om den men inte sett några seriösa studier om dess effekt.
Vännens organ är enligt hans utsaga max 4-5 cm så 24 cm vore en jättedase för honom.
Hans säger också att den döljs av omgivande hud, han beskrev den till och med som liknande en "bullfitta" i slakt tillstånd.
Tycker att fettsugning av området runt roten i kombination med terapi vore ett lämpligt första steg men kliniken har lurat i honom att han behöver detta ingrepp, misstänker att kliniken är mindre mån om patienten och mer mån om hans 85 000kr som det skulle kosta.
Jag har haft flera flickvänner varav dom flesta haft någon form av komplex över sina kroppar, den senaste skämdes för sina bröst som jag tyckte var perfekta men dagens människor har förstörts av orelistiska kroppsideal.
Angående det så har min kompis pga sitt komplex inte något vidare sexliv utan mastuberar mest till porr på internet, misstänker att han tror att männen i porrfilmerna har en "utrustning" av medelstorlek och att jämförelsen gör att hans penis känns ännu mindre.