2023-12-16, 22:21
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Min bästa polare ringde igår på fyllan och sa att han kommit över en del pengar och vill lägga dom på en penisförstoring.
Han har alltid haft komplex för detta och han tror att en större kuk ska ge honom ett bättre liv.

Han säger att han har kollat upp det och blivit lovad bra resultat på en klinik i Stockholm.
Priset påstår han är runt 85 000kr vilket jag tycker låter orimligt mycket samt att man kan göra mycket roligare saker för dom pengarna.
Till saken hör att han är i 50-års åldern och knappt haft sex i hela sitt liv.

Mitt motargument var att han ändå är för gammal för att jaga unga snygga tjejer dessutom har han alltid haft väldigt svårt att skaffa tjejer, man kan säga att hans utseende inte är till hans fördel så oavsett hur stor kuk han har skulle han ändå inte få ligga.

Min åsikt är att hellre lägger pengarna på en Thailandsresa så får han ligga med tjejer som är mer intresserade i hans bankkonto än av hans penisstorlek.

Såvitt jag förstått går det bara att förstora den några få centimeter samtidigt som det alltid finns risker med operationer, skulle han bli impotent tar han nog livet av sig och det vill jag undvika och bara dom senaste veckorna har tre kvinnor dött efter s.k skönhetsoperationer.
Visserligen var det väl komplikationer av typ Brazilian buttlift eller dyl men alla operationer kan leda till svåra skador, blodpropp och bakterieinfektioner.

Så jag vill ha hjälp med rimliga argument mot penisförstoringar och gärna konkreta exempel på skräckexempel på misslyckade penisförstoringar.
Citera
2023-12-16, 22:39
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Så jag vill ha hjälp med rimliga argument mot penisförstoringar och gärna konkreta exempel på skräckexempel på misslyckade penisförstoringar.

Citat:
An autopsy later concluded that the patient died from a pulmonary fat embolism, when fat traveled the bloodstream to his lungs and ruptured blood vessels.

Doctors believe this is the first case where a "seemingly simple and safe procedure of penis enlargement by autologous fat transfer caused sudden death in a healthy young man," according to the report.

Mayo Clinic urologist Tobia Kohler told Buzzfeed News the procedure could also result in other serious problems.

“It’s a completely useless procedure that never works and disfigures men, and could kill you,” Kohler, who was not part of the study, told BuzzFeed News. “This is the worst case, but there are lots of other horrible consequences, from disfigurement to permanent erectile disfunction to even worse.”
https://eu.usatoday.com/story/news/nation-now/2017/08/01/man-dies-after-penis-enhancement-surgery-goes-wrong/528208001/

"to even worse" Om en läkare inte ens vill prata om det, då är det kört.
Citera
2023-12-16, 23:16
Medlem
SwizzerNöts avatar
Så vitt jag förstått det hela kan man inte förstora penisen. Bara dra ut den vilket gör att den ser längre ut i slakt tillstånd. Men priset är stabiliteten, så det kan bli att den bara hänger utan att sitta fast.
Citera
2023-12-16, 23:48
Medlem
namnskylts avatar
Vissa sprutar ju in silikon i kuk och pung... Såg något Outsider-avsnitt om det någon gång. Men den kuken var ju värdelöst, helt inlåst i en förhud upppumpad med silikon liksom.

Sen som tidigare nämndes har jag också för mig att penis inte går att förstora med operation. Man typ skär av senorna/muskeln som bindet penis till bäckenbenet, så den "ramlar ner". Ger främst bara en visuell effekt i herrduschen.

Kanske fettsugning kan vara ett bättre alternativ om det kan vara ett problem för din vän?
Citera
2023-12-17, 00:45
Medlem
vasaduellers avatar
Vet inte om det är fett som har sprutats in i penis genom operation, eller bara en massa pumpande med penispump/svullen penis, men jag har sett porr där kuken verkar ha ett tjockt lager löst "blubber" runt en hprd/normal kärna. Blubbret liksom skjuts tillbaka och samlas vid kukroten och det är bara den hårda kärnan som tränger in på normalt vis.

OM detta är resultat av penisförstoring så verkar det i alla fall inte vara en operation som gör att sexet blir bättre. Om det gäller att få ligga, och personen är väldigt ful, så tror jag att det effektivaste är att lära sig spela gitarr och att bli duktig på att välja ut lättmanipulerade kvinnor.
Citera
2023-12-17, 01:59
Medlem
Finns ju en metod där man "drar" den längre, en anordning under byxorna med remmar och gummiband.
Man justerar på skruvar någon tiondel varje vecka, typ som när kortväxtra förlänger benen.
Man tvingar alltså herr banan att bilda nya svällkroppar.
Den vanligaste apparaten heter Jes-Extender, - Pris 2500:- Men finns flertal andra märken.

Maxlängden blir emmeletid bara 24 cm enligt reklamen. Så för flertalet på skulle den vara värdelös, ty man vill ju ha längre.
Citera
2023-12-17, 14:48
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with
Finns ju en metod där man "drar" den längre, en anordning under byxorna med remmar och gummiband.
Man justerar på skruvar någon tiondel varje vecka, typ som när kortväxtra förlänger benen.
Man tvingar alltså herr banan att bilda nya svällkroppar.
Den vanligaste apparaten heter Jes-Extender, - Pris 2500:- Men finns flertal andra märken.

Maxlängden blir emmeletid bara 24 cm enligt reklamen. Så för flertalet på skulle den vara värdelös, ty man vill ju ha längre.
Har oxå hört talas om den men inte sett några seriösa studier om dess effekt.
Vännens organ är enligt hans utsaga max 4-5 cm så 24 cm vore en jättedase för honom.
Hans säger också att den döljs av omgivande hud, han beskrev den till och med som liknande en "bullfitta" i slakt tillstånd.
Tycker att fettsugning av området runt roten i kombination med terapi vore ett lämpligt första steg men kliniken har lurat i honom att han behöver detta ingrepp, misstänker att kliniken är mindre mån om patienten och mer mån om hans 85 000kr som det skulle kosta.

Jag har haft flera flickvänner varav dom flesta haft någon form av komplex över sina kroppar, den senaste skämdes för sina bröst som jag tyckte var perfekta men dagens människor har förstörts av orelistiska kroppsideal.

Angående det så har min kompis pga sitt komplex inte något vidare sexliv utan mastuberar mest till porr på internet, misstänker att han tror att männen i porrfilmerna har en "utrustning" av medelstorlek och att jämförelsen gör att hans penis känns ännu mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in