2023-12-16, 07:19
Medlem
6.10s avatar
Hej

Undrar hur jag går tillväga för att få reda på vem som har innehar trafiktillståndet för ett specifikt bolag inom transport/spedition?

Tack på förhand.
Citera
2023-12-16, 08:10
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6.10
Hej

Undrar hur jag går tillväga för att få reda på vem som har innehar trafiktillståndet för ett specifikt bolag inom transport/spedition?

Tack på förhand.

Transportstyrelsen har e-tjänst för detta. Vet dock inte om man får reda på exakt den trafikansvarige fysiska personen.
Senast redigerad av tempeZZt 2023-12-16 kl. 08:50.
Citera
2023-12-16, 08:20
Medlem
6.10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Transportstyrelsen han e-tjänst för detta. Vet dock inte om man får reda på exakt den trafikansvarige fysiska personen.
Tack! Skall kolla :-)
Citera
2023-12-16, 08:34
Medlem
6.10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Transportstyrelsen han e-tjänst för detta. Vet dock inte om man får reda på exakt den trafikansvarige fysiska personen.
Gick hur bra som helst. De hade en tjänst som hette Kontrollera Trafiktillstånd (kanske den du menade). Gav mig iaf de uppgifter jag vill ha. Tack igen :-)
Citera
2023-12-16, 08:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Gick hur bra som helst. De hade en tjänst som hette Kontrollera Trafiktillstånd (kanske den du menade). Gav mig iaf de uppgifter jag vill ha. Tack igen :-)

Ja, det var den jag menade. Bra att det löste sig.
Citera
2023-12-16, 16:31
Medlem
Citat:
Hej

Tack på förhand.
https://tillstkoll.transportstyrelse...afiktillstand/

Google är inte din vän idag, eller?
Du som beställae har ett ansvar att kontrollera tillstånden efter den sidan som Transportstyrelsen tillhandahåller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in