• 2
  • 3
2014-12-13, 01:54
Medlem
Brukar väldigt ofta lyssna på någon typ av chillstep musik när jag lirar för att hålla mig relaxed. Funkar bra. Exempelvis nån sånhär mix https://www.youtube.com/watch?v=e9C62ITbNAc.
Citera
2014-12-13, 19:56
Medlem
Givet. Lyssnar alltid på musik när jag grindar micro stakes. Det hjälper mig att hålla koncentrationen och inte bli impulsiv.
Citera
2014-12-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah
Givet. Lyssnar alltid på musik när jag grindar micro stakes. Det hjälper mig att hålla koncentrationen och inte bli impulsiv.

Nån speciell typ av musik eller bara det du diggar?
Citera
2014-12-30, 17:29
Bannlyst
Har inte ens på ljudet från pokerklienten, orka höra massa klick och beep ljud dagarna i ända. Har en mycket tyst tillvaro.
Citera
2015-01-25, 16:43
Medlem
Realisten73s avatar
Har ingen musik och pokerklienten är bannad från ljud också. Det enda ljudet jag måste höra när jag spelar är torkrumlaren. Vet att det låter sjukt, men det är avkopplande samt att jag koncentrerar mig bättre. Har jag fått för mig i alla fall, och borde ju stämma då jag vunnit många stora online turneringar det senaste på svs pokerklient.
Citera
2015-01-25, 16:45
Medlem
Parkours avatar
Yes! Har en Spotifylista med grindingmusik.
Har playlisten och eventuellt webbläsaren uppe på högra skärmen och allt mellan 2 och 6 bord på den vänstra... Kör inte med ljud ifrån klienten.
Citera
2015-01-25, 18:18
Bannlyst
Spelar limit HU men dyker en motståndare som gillar att få in pengarna snabbt (4bettar 80% preflop) då drar jag igång nån gangsta rap i stil med labyrint eller On My Block med Scarface

ps: Läst Konfucius och man får inte nitta upp mot en sån motståndare, visst får han chans att vinna stort men han återkommer gärna om man sänker sig till dennes nivå. Konsten att kriga (Sun Tzi) säger att man ska ge illusionen om att man e nära dem när man faktiskt står långt borta och vice versa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in