Jag finner mig bara i sämre prestation om jag lyssnar på musik eftersom mina tankar ibland vandrar iväg i takt med musik. Alla människor fungerar helt enkelt olika. Något jag kan ha i lurarna när det går dåligt eller blir stressigt är Marconi Union - Weightless 10 timmar version, dock räknar jag inte det som musik utan mer som en lugnande och avslappnande behandling för hjärnan. Låten gör mig mer koncentrerad och den hjälper mig att ej distraheras av annat. Här är den för folk som är intresserade ---> https://www.youtube.com/watch?v=nKsEqFgKhoA
Jag brukar lyssna på podcasts. Eller så sitter jag med ipad:en i soffan och kollar på tv och spelar. Men jag är inget proffs heller utan kör mest ABC-poker så jag väntar in en bra hand sen kör jag på den bara.
Är det 4 regs eller mer så har jag ingen musik på men om det är 2-3 fisk o kanske en reg-fisk så brukar jag ha igång musik med mest deathmetal samt lite hiphop
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!