Citat:
Ursprungligen postat av
termometern
Jag begriper inte heller hur någon kan betala för att se t.ex. Linda Skugges pattar och fitta på OnlyFans. Det finns ju gott om gratis porr på nätet om man vill ha det.
Problemet som jag tolkar med OnlyFans och det som livnär dem är det faktum att kvinnor som i vanliga fall ex. Linda Skugge som inte annars hade kastat av sig kläderna nu gör det. Förr talade man ganska ofta om att kvinnor blev inlurade i prostitution och göra snabba och bra pengar, det precis detta som OF också är, fast i en annan form. Hade inte det funnits, så hade alla de där sysslat med något helt annat när pengarna börjar tryta. Jag tror väl inte att de skulle gått på gatan, men det finns många andra extraknäck som inom vården, hemtjänst, restaurang osv. Det som vi idag säger att vi behöver mer invandrare för att upprätthålla.
Jag tror egentligen att det skulle behövts en seriös utredning över de svenska damerna på OF och hur många det rör sig om, samt hur de mår och hur deras närvaro på OF har påverkat deras liv på gott och ont. Visar det sig att det inte är bra, så förbjud skiten i Sverige.