2023-12-14, 04:23
Medlem
WordWarriors avatar
Vad jag säger nu är det sista någon hade väntat sig från mig, som en sann libertarian och före detta sexköpare. Jag ska försöka förklara min ståndpunkt.

År 1999 infördes sexköpslagen i Sverige. En lag som bestraffar den ena parten gällande samtyckande vuxna människors sexuella ställningstaganden. Redan då visste jag att samhällskontraktet var brutet, och att en totalitär tendens gick genom västvärlden. Sedan dess har allt förvärrats.

Problemet är att unga kvinnor och feminister i väst, ofta röstar för den här utvecklingen. Utvecklingen i sin tur leder till ekonomisk nedgång, som i förlängningen drabbar kvinnliga offentliga fuskjobb hårdare än hederliga civilingenjörer som mina söner. De försörjer och underhåller landet, feminister bryter ner och förstör.

Nyligen bytte en av de värsta manshatarna från slutet av 90-talet spår totalt. Linda Skugge. Från att påstå att porr är kvinnoförnedrande och borde förbjudas, till att i nutid tjäna sitt levebröd på perversa aktiviteter på OnlyFans.

Allt detta är ett resultat av att kvinnor i det svenska matriarkatet fått bestämma över landets utveckling, med massinvandring, med mera, som kostar 200 miljarder per år. Nu har vi inte råd med sjukvård och så vidare...

Kontentan: nu när de ekonomiska tiderna blir tuffare, bidra inte till att försörja kvinnliga landsförrädare via sextjänster när deras manshat blivit olönsamt.
Senast redigerad av WordWarrior 2023-12-14 kl. 04:36.
Citera
2023-12-14, 05:13
Medlem
Citat:
Kontentan: nu när de ekonomiska tiderna blir tuffare, bidra inte till att försörja kvinnliga landsförrädare via sextjänster när deras manshat blivit olönsamt.

Jag har aldrig och kommer aldrig ge en spänn till dessa. Dels för att jag inte köper sex men också för att dessa inte förtjänar mina pengar.

Citat:
Allt detta är ett resultat av att kvinnor i det svenska matriarkatet fått bestämma över landets utveckling, med massinvandring, med mera, som kostar 200 miljarder per år. Nu har vi inte råd med sjukvård och så vidare...

Män i partiet Moderaterna har bestämt det där, feminister i kommunala instanser använder sedan läget, men även i partier och riksdag. Men det är borgarmän som har bestämt och styrt upp.
Citera
2023-12-14, 05:25
Medlem
Ghastens avatar
Vad är det för män som betalar egentligen? Skulle aldrig ge dem 1 öre för det är dom inte värda. Vill man titta så finns det gratis på nätet.
Citera
2023-12-14, 05:40
Medlem
F.Hansens avatar
Varför ska man betala för att porrsurfa?
Citera
2023-12-14, 05:43
Medlem
Black.Panthers avatar
Förstår inte varför en man skulle betala för onlyfans när man kan kolla på gratis och förmodligen bättre porr gratis på nätet. Att se Linda skugge naken så skulle jag hellre betala en hundralapp för att få slippa.

Det är konstigt att onlyfans är tillåtet och ännu mer konstigt att män slösar bort sina pengar som många av oss har jobbat hårt för. Skulle aldrig ge en krona till dem.
Citera
2023-12-14, 05:44
Medlem
Jag begriper inte heller hur någon kan betala för att se t.ex. Linda Skugges pattar och fitta på OnlyFans. Det finns ju gott om gratis porr på nätet om man vill ha det.
Citera
2023-12-14, 07:11
Medlem
Bra sorgliga "män" som betalar på onlyfans.
Citera
2023-12-14, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Jag begriper inte heller hur någon kan betala för att se t.ex. Linda Skugges pattar och fitta på OnlyFans. Det finns ju gott om gratis porr på nätet om man vill ha det.

Problemet som jag tolkar med OnlyFans och det som livnär dem är det faktum att kvinnor som i vanliga fall ex. Linda Skugge som inte annars hade kastat av sig kläderna nu gör det. Förr talade man ganska ofta om att kvinnor blev inlurade i prostitution och göra snabba och bra pengar, det precis detta som OF också är, fast i en annan form. Hade inte det funnits, så hade alla de där sysslat med något helt annat när pengarna börjar tryta. Jag tror väl inte att de skulle gått på gatan, men det finns många andra extraknäck som inom vården, hemtjänst, restaurang osv. Det som vi idag säger att vi behöver mer invandrare för att upprätthålla.
Jag tror egentligen att det skulle behövts en seriös utredning över de svenska damerna på OF och hur många det rör sig om, samt hur de mår och hur deras närvaro på OF har påverkat deras liv på gott och ont. Visar det sig att det inte är bra, så förbjud skiten i Sverige.
Senast redigerad av Kammadaj 2023-12-14 kl. 07:49.
Citera
2023-12-14, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Problemet som jag tolkar med OnlyFans och det som livnär dem är det faktum att kvinnor som i vanliga fall ex. Linda Skugge som inte annars hade kastat av sig kläderna nu gör det. Förr talade man ganska ofta om att kvinnor blev inlurade i prostitution och göra snabba och bra pengar, det precis detta som OF också är, fast i en annan form. Hade inte det funnits, så hade alla de där sysslat med något helt annat när pengarna börjar tryta. Jag tror väl inte att de skulle gått på gatan, men det finns många andra extraknäck som inom vården, hemtjänst, restaurang osv. Det som vi idag säger att vi behöver mer invandrare för att upprätthålla.
Jag tror egentligen att det skulle behövts en seriös utredning över de svenska damer på OF och hur många det rör sig om, samt hur de mår och hur deras närvaro på OF har påverkat deras liv på gott och ont.
Tjänar man bra med pengar så behöver de inte dagtinga med sin moral. Det är skillnad på ideal och verklighet. Linda har predikat ideal och moral tills hon blev girig och ville ha mer. När verkligheten knackar på i hennes medvetande har hon två val. Acceptera faktum och se det för vad det är och sluta moralisera ELLER ljuga för sig själv. Hon har lindat in det i att hon behöver pengar, men hon hade inga problem med att tidigare racka ned på alla andra som gjorde liknande saker antingen som porraktriser, sexarbetare eller utvik. När hon själv gör samma sak så blir förklaringen: "Jag fick bättre inkomst".
Citera
2023-12-14, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Tjänar man bra med pengar så behöver de inte dagtinga med sin moral. Det är skillnad på ideal och verklighet. Linda har predikat ideal och moral tills hon blev girig och ville ha mer. När verkligheten knackar på i hennes medvetande har hon två val. Acceptera faktum och se det för vad det är och sluta moralisera ELLER ljuga för sig själv. Hon har lindat in det i att hon behöver pengar, men hon hade inga problem med att tidigare racka ned på alla andra som gjorde liknande saker antingen som porraktriser, sexarbetare eller utvik. När hon själv gör samma sak så blir förklaringen: "Jag fick bättre inkomst".

OF rör så många fler en enbart den där damen, fastän hon liksom fått bli ansiktet utåt och lite dragplåster för OF, samt just nu predikar för det och nog drar in andra i det där träsket. Jag tycker OF ligger riktigt i gråzonen, men just för att det är internationellt och nytt koncept som man inte riktigt vet hur förhålla sig till, så slinker det igenom. Jag tycker man borde göra en seriös utredning och påverkar det deras liv för mycket negativt överlag, så förbjud skiten i Sverige, så får de syssla med annat för att dra in extrapengar, som sagt det finns massa av yrken som behövs hållas upp av invandrare som de kan hugga in i. Sedan kan de och våra politiker lägga ner med sitt snack om att utan ännu mer invandrare, så stannar Sverige.
Senast redigerad av Kammadaj 2023-12-14 kl. 08:18.
Citera
2023-12-14, 08:15
Medlem
Vad är det egentligen du vill diskutera?

Vad är det feministiska i din frågeställning?

Det finns redan en tråd om Linda Skugge, varför skriver du inte där?

Varför är dina söner mer värda än kvinnor? Du skriver att de för landet framåt... Tror du glömmer bort att det är kvinnokroppen som ens gjort det möjligt att de finns. Det är kvinnor som torkat dem i rumpan när de var små och troligen kvinnor som kommer torka både dig och sönerna i rumpan när ni är gamla och hjälplösa... vad med att du ramlar ner från din höga häst?

Det är ingen mänsklig eller manlig rättighet att få köpa sex eller ens att konsumera porr. Vem är du ens att avgöra priset på en människa?

Vet du vad feminism är?

Varför anser du att Linda Skugge är feminist? Och att hennes OF skulle vara en feministisk handling? Varför inte se henne som det hon faktiskt är istället, en sjuk och trasig person som tjänar pengar på sin böjelse för våldsamt sex?
Citera
2023-12-14, 08:29
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Bra sorgliga "män" som betalar på onlyfans.

Ja! Och mer sorgligt att kvinnor använder sina kroppar för att tjäna pengar, lila smutsigt som att vara en hora
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in