2024-04-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Låter helt sjukt om det stämmer!

Har ingen anledning att inte tro att det stämmer. Tyvärr fått ta del av fler än 1 persons skam när dom inser hur lurad dom blivit av henne vidöppna ben. Men vad hjälper det i efterhand.
Äcklig iaf. Usch och blä.
Citera
2024-04-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surdegsbrallor
Har ingen anledning att inte tro att det stämmer. Tyvärr fått ta del av fler än 1 persons skam när dom inser hur lurad dom blivit av henne vidöppna ben. Men vad hjälper det i efterhand.
Äcklig iaf. Usch och blä.

Vad får dig att tro att hon har något med det här att göra? Magkänsla?
Citera
2024-04-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteLionInn
Vad får dig att tro att hon har något med det här att göra? Magkänsla?

Att alla hon hängt med & pundat med har torskat, en efter en? Eller att hon har använt sin knullkontakt på polisen för att få bort dom som inte längre låter henne styra över dom, de som har genomskådat henne och tagit avstånd... idk..vad kan hon ha med det här att göra.. jag menar, hon skulle väl aldrig gola på dom för att rädda sig själv?
Nä vad vet jag..hon är säkert oskyldig som vanligt. Det äe väl därför hon inte har något i belastningsregistret trots både missbruk, kriminalitet osv..
Citera
2024-04-10, 15:40
Medlem
Sherrycolas avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...min-i-lagenhet

Långa fängelsestraff!

Är det någon som har fup eller dom?
Citera
2024-04-10, 16:01
Medlem
Enligt dagens VK:
”Nu döms de tre kvarvarande männen till långa fängelsestraff vid Umeå tingsrätt. ”Umeåkungen” och hans kompanjon får fem år och sex månaders fängelse vardera, medan 30-åringen får fängelse i fyra år och nio månader”.
Citera
2024-04-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrol
Enligt dagens VK:
”Nu döms de tre kvarvarande männen till långa fängelsestraff vid Umeå tingsrätt. ”Umeåkungen” och hans kompanjon får fem år och sex månaders fängelse vardera, medan 30-åringen får fängelse i fyra år och nio månader”.

Vem är vem i härvan?
Citera
2024-04-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Vem är vem i härvan?

Umeåkungen = S.Å
40 åringen = D.J
30 åringen = M.L
Eller så är 30 åringen O.S kanske. Rätt säker på att M.L fick 3 år nånting..

Om jag förstår det rätt.
Senast redigerad av Surdegsbrallor 2024-04-10 kl. 22:36.
Citera
2024-04-11, 01:08
Medlem
mudryks avatar
ML är den misstänkte skytten från ersboda-mordet?

SÅ döms till synes till flera års fängelse på årlig basis men är ändå alltid ute.

FUP tas tacksamt emot.
Citera
2024-04-11, 14:00
Medlem
Citat:
Umeåkungen = S.Å
40 åringen = D.J
30 åringen = M.L
Eller så är 30 åringen O.S kanske. Rätt säker på att M.L fick 3 år nånting..

Om jag förstår det rätt.
Det är O.S. Fup någon ?
Citera
2024-04-12, 08:09
Dom: https://gofile.io/d/ZbXFkc
Citera
2024-04-12, 15:25
Medlem
BenKaktuss avatar
Citat:
Att alla hon hängt med & pundat med har torskat, en efter en? Eller att hon har använt sin knullkontakt på polisen för att få bort dom som inte längre låter henne styra över dom, de som har genomskådat henne och tagit avstånd... idk..vad kan hon ha med det här att göra.. jag menar, hon skulle väl aldrig gola på dom för att rädda sig själv?
Nä vad vet jag..hon är säkert oskyldig som vanligt. Det äe väl därför hon inte har något i belastningsregistret trots både missbruk, kriminalitet osv..

Vilken klockaren beskrivning. Hon har gjort så i många år hon är betald informatör till NOA hon får en månadslön av dom plus bonus. Hon har rensat Umeå och Sverige på några "stora" namn genom sina dagar. Hon såg bland annat till att "Spark-Jocke" fick göra många år nere i Göteborg.
Citera
2024-04-12, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenKaktus
Vilken klockaren beskrivning. Hon har gjort så i många år hon är betald informatör till NOA hon får en månadslön av dom plus bonus. Hon har rensat Umeå och Sverige på några "stora" namn genom sina dagar. Hon såg bland annat till att "Spark-Jocke" fick göra många år nere i Göteborg.

Jasså? Betald informatör dessutom, hur redovisas det? Hur ser dom betalningarna ut isf menar jag? Och hur vet du det, plz tell 🙂
Vet inte om det är imponerande att hon faktiskt fått till det på det sättet, med lön..? Ha hon personalförmåner också 😅 typ få välja en ny snut att knulla varje månad/vecka istället för att löneförhandla och få ta del av nån löneutveckling? 😅 så vidrig alltså... när träffar karman henne kan man undra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in