2024-03-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrol
VK 2024-02-18: Under fredagen häktades en ny person misstänkt för delaktighet i det stora beslaget av amfetamin på Tomtebo i Umeå i höstas.

Någon som vet vem?

*lle *undling
*=O
*=S
Citera
2024-03-27, 07:53
Medlem
Någon som vet när rättegången håller rum ?
Citera
2024-03-27, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surdegsbrallor
Instämmer 100%. Ett riktigt gift som får förvånansvärt mkt utrymme att gola. Ganska uppenbart att hon ligger med en och annan korrupt snut. Hon är då helt blank i alla register jag har hittat iaf. Inte ett endaste litet ringa el dylikt trots alla kriminella och missbrukare hon jämt och ständigt måste omge sig av.
Ne usch alltså. Skulle inte ta i henne med tång och rymddräkt om jag så fick en miljon för det. Hon är fett toxisk.

Vem är hon?
Citera
2024-03-28, 16:08
Medlem
Är detta samma tillslag som SVTs artikel om en camping handlar om? Eller har det skett två stora tillslag i Umeå på sistone?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...camping-i-umea
Citera
2024-03-29, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Vem är hon?

$@nn@ w@llin
Citera
2024-03-31, 13:11
Medlem
Citat:
$@nn@ w@llin

Oj, vad hennes liv gått utför.. Minns henne som tonåring, väldigt snäll och en ”nörd”. Att hon som äldre började umgås i dessa kretsar och omge sig av pundare trodde jag inte skulle hända. Fick väl bekräftelse av ”bad boys” och blev sedd, utnyttjad många gånger skulle jag nästan påstå. Att man inte har mer självrespekt som 35+ kvinna är tragiskt.
Citera
2024-04-04, 15:24
Medlem
Citat:
$@nn@ w@llin

Kan någon länka bild?
Såg en blond, påtänd gapig trash tjej med han Slmon här om dagen på Systemet.
Tänkte att hon ska kan hålla sig långt ifrån om man inte vill torska.😂😂😂😂
Citera
2024-04-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aanegura
Kan någon länka bild?
Såg en blond, påtänd gapig trash tjej med han Slmon här om dagen på Systemet.
Tänkte att hon ska kan hålla sig långt ifrån om man inte vill torska.😂😂😂😂

Vilken Simon?
Citera
2024-04-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Oj, vad hennes liv gått utför.. Minns henne som tonåring, väldigt snäll och en ”nörd”. Att hon som äldre började umgås i dessa kretsar och omge sig av pundare trodde jag inte skulle hända. Fick väl bekräftelse av ”bad boys” och blev sedd, utnyttjad många gånger skulle jag nästan påstå. Att man inte har mer självrespekt som 35+ kvinna är tragiskt.

Hon ha säkerligen blivit utnyttjad, svårt som tjej att undvika det i den kretsen. Men att sen ta det steget hon tagit, mot att bli infiltratör och systematiskt knulla sig igenom kriminella för att spela ut folk mot varandra, skapa drama och rent agera öppet hål åt alla som vill är ju fan bara vedervärdigt beteende. Som människa har hon nått botten. Usch. Smuggla in droger på anstalter, hålla kontakt med alla som sitter där för att kunna göra besök hos dom och knulla fram mer information är ju patologiskt beteende
Citera
2024-04-05, 21:13
Medlem
😂😂😂😂😂😂
Dom kommer med kommentarer
Ni e fukkin funni. Bitches
Ha koll på era Ip!!!

VARE LILLA KISSEN !!!
Citera
2024-04-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.ketchup
😂😂😂😂😂😂
Dom kommer med kommentarer
Ni e fukkin funni. Bitches
Ha koll på era Ip!!!

VARE LILLA KISSEN !!!

? Kränkt?
Citera
2024-04-06, 21:40
Medlem
Citat:
Hon ha säkerligen blivit utnyttjad, svårt som tjej att undvika det i den kretsen. Men att sen ta det steget hon tagit, mot att bli infiltratör och systematiskt knulla sig igenom kriminella för att spela ut folk mot varandra, skapa drama och rent agera öppet hål åt alla som vill är ju fan bara vedervärdigt beteende. Som människa har hon nått botten. Usch. Smuggla in droger på anstalter, hålla kontakt med alla som sitter där för att kunna göra besök hos dom och knulla fram mer information är ju patologiskt beteende

Låter helt sjukt om det stämmer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in