Citat:
Ursprungligen postat av
dryskillet
Absolut fler bankkunder generar mer pengar, men varför ta in tredje världens bönder istället för högkvalificerad invandring vilket förbättrar ekonomin och vinsten betydligt mer.
Vilka tjänar på att blanda ut vårt folk menar du?
Du får gärna precisera vad du menar med högkvalificerad invandring. Jag gissar på att man gör det som anses vara mest lukrativt. De som tjänar på den typ av invandring vi har till Sverige idag kanske även tjänar på att dessa flyktingar lämnar sina hemländer/ att deras länder destabiliseras och att man på olika sätt kan profitera där. Vapenexport, naturtillgångar etc. skulle kunna vara anledningar.
Primärt tror jag det skulle kunna finnas en agenda för utblandningen av vårt folk från en hög ort, dessa individer har absolut makt.
Sekundärt gynnas väl egentligen de flesta som inte tillhör vår majoritetsbefolkning av att vårt folk och land upphör att existera? På individnivå kommer de känna sig mindre "utanför" och mer "som hemma" eftersom de inte upplever ett tydligt utanförskap. Man har ju tom. lyckats tuta i vårt folk att vi själva skulle tjäna på att blandas ut.
Jag har även försökt ställa mig in till en mer positiv inställning till det som sker.
1. Det skulle kunna vara så att våra makthavare visst har som utgångspunkt att rädda vårt folk och nation, och detta genom att:
A. Ha öppna gränser till vårt land. Visa att vi är ett tolerant folk. Detta för de vet att det stundar kommande naturkatastrofer där Sverige kommer att behöva utrymmas. Har vi haft ryktet att vara "en humanitär stormakt" osv. ökar chansen att just vår befolkning premieras vid en sådan utrymning.
B. Tillföra nytt DNA till vårt folk då vår egen befolkning blivit så pass skadad att vi inte kan upprätthålla vår egen överlevnad. Kost, livsstil, sjukvård osv. har gjort oss defekta och sjuka. Spermieproduktionen har minskat med ca. 50% på 40år.