Citat:
Ursprungligen postat av
hank1338
Jag kör Kali och fuskar för fulla muggar. Men det ska funka med vilken annan linux dist som helst vad jag vet då VAC inte är kompatibelt med Linux. Har en polare som kör win10 och ragear med ett 15k inventory men han är inte bannad ännu och har hållt på i ett par månader.
VAC körs oavsett vilket OS du använder.
Edit: Arch ska då vällan åtminstone funkka vad jag hört? Sammt kör du då via VM? Kom nu på att man möjligtvis kanske köra det via Docker och ha det helt separerat från Kali.
Citat:
Ursprungligen postat av
CosmicZ
Kan nog mer stor säkerhet säga att vilken distro av operativ system spelar inge roll när det kommer till fuskande i CS:Go...
VAC är otroligt kasst och så länge du uppdaterar ditt fusk hela tiden och har olika signaturer så kommer du att klara dig, för så som VAC funkar är att den upptäcker att flera använder samma "signaturer" att det återkommer och uppdaterar du ditt fusk varje vecka/månad så kommer VAC förmodligen aldrig att hitta dig.
Jag kodade CS fusk i början av CS:GO och vet inte om det funkar exakt likadant i CS:GO2 Men kan inte tänka mig att det fungerar olika då dem inte uppdaterat VAC överhuvudtaget
Har ett Troll-konto med 1500 timmar spelat på och är ej bannad än.
Det du förmodligen åker dit på är overwatch att någon tittat på en replay där du fuskar.
Och sen varför sitta och fuska på ditt mainkonto?
Jag fuskar inte aldrig gjort det under mina 9 år och skulle aldrig och kommer aldrig heller, är skrajj redan om något skulle fastna i cachen haha. Och sen om man inte har en extra mobil så bannar dom ju endå alla relaterade konton.
Oavsett till inägget är endast orolig att någon Linux speciellt Kali system process/binary eller om nått verktyg har något som skapar trubbel och bannar en.
Använde VAC endast sig av signaturer av andra cheats? + då overwatch. Har dom inga sampels av cheats dom kan gemföra med processen som blivit injectad i "CS process trädet" sammt borde det ju märkas att en process blivit injectad? Eller kör man filen externt?
Eller sen dll injection på nån process som man sen pastear shell/cheat koden framför vanliga .dll filens kod fast då igen borde ju VAC märka man fiflat med .dll filen och banna en oavsett. Är ingen malware/cheat dev så osäker om dll injection överskrider .dll filen eller inte.
Nu när CS2 är ute har dom ju skrytit om VAC så nu använder dom sig säkert av ett tusentals samples AI tränat sig på, sammt då scanning av CS2 processer säkert också med hjälp av AI, fast det säkert finns en hel del obfuskerings metoder. En bypass skulle ju vara som cheat dev att ha ett fullt externt cheat som läser av skärmen med hjälp av AI åtminstone för aimbot. Oavsett värkar dom ju vara säkra eftersom dom tagit bort overwatch.
Edit2: Tänkte inte på om man kan köra via en Docker container måntro, eller om man inte sätter upp en hel VPS via ex AWS/DigitalOcean och spelar via browsern haha, tror dock inte varken fps eller ping skulle höjas 😂
Citat:
Ursprungligen postat av
hetabengt
Fan vad barnsligt. Är ni vuxna karlar som sitter och fuskar i spel? Dessutom på ett OS som ni definitivt inte behöver eller förstår syftet med?
Windows duger åt er. Och sluta fuska! Sluta spela helt och hållet.
Tack.
Fuskar inte. Har 3 år inom websec på nacken så behöver och använder Kali dagligen. Iofs skulle vilken Linux distro som helst funka men alltid kört Kali efter jag fick för mig att börja fiffla på nätet, med undatag jag dual bootade Win10 och Kali i början. Sen dess har det varit favorit distrot. Eller finns faktiskt ett undantag och det är att jag kör Ubuntu via wsl2 på laptopen som är Windows. Körde en fresh install för att försöka få upp mina fps och fastnade lite för Ubuntu när jag installerade wsl2 så fick bli det.
Citat:
Ursprungligen postat av
CosmicZ
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
INTE EN CHANS I HELA HELVETET ATT VAC ÄR AI BASERAT
Hade VAC varit detta hade varenda person som fuskar då varit bannad, sluta snacka om VAC som du vet hur det fungerar exakt, vet du varför? för det finns ingen information ute om VAC där dem förklarar hur det funkar

Vad jag hört ska VAC efter CS2 releasen vara AI/machine learning baserat. Vilket också är logiskt, if och else statements är inte raket fysik precis. Konstigt dock att overwatch har tagits bort.