Citat:
Ursprungligen postat av
Autobahn76
Det hr skulle absolut kunna bli ngot. Var p X pushar Elon fr coinen? Var handlar ni den?
Jag sjlv har handlat $Grok med Ethereum p Dextools. Dr fungerar det s att jag swappar mina Eth mot Grok, men numera finns det flera olika exchanges man kan kpa p, t ex Mexc, HTX, Gate.io, detta kan ju vara bekvmt om du fredrar att handla med t ex USDT.
Citat:
Ursprungligen postat av
HAJST
Ja dr hade jag helt fel. Kopplingen har inte gjorts till $Grok d kan jag inte tnka mig. Finns definitivt potential d. Kanske ska kpa p mig ytterligare en betydelsels summa. Ligger +16% frn mitt kp i december.
Det r nog underfrsttt att det r kopplingen till #Grok tminstone d han bland annat postade en meme med "Don't panic" som r en referens frn Liftarens guide till galaxen, men det jag vill pongtera r att dessa memes ju r skapade av communityt bakom coinen som du redan har kpt. Det r sklart mycket spekulation men jag hoppas och tror att det kan generera en bra avkastning framgent.
Av dessa 3 lnkar jag postade tidigare till Elon Musks inlgg med memes s har de totalt nstan exakt 100 000 000 visningar, en rtt enastende publicitet som mnniskan med det mest fljda kontot p X kan generera. Om han vid en strre lansering av #Grok skulle gra en post som ld "Grok to the moon!" s skulle jag i alla fall inte vilja sitta utanfr bten. Vart tror ni valar som r investerade i Doge, Shiba, Pepe och Floki skulle rotera sina pengar d?