Citat:
Ursprungligen postat av
Autobahn76
Det här skulle absolut kunna bli något. Var på X pushar Elon för coinen? Var handlar ni den?
Jag själv har handlat $Grok med Ethereum på Dextools. Där fungerar det så att jag swappar mina Eth mot Grok, men numera finns det flera olika exchanges man kan köpa på, t ex Mexc, HTX, Gate.io, detta kan ju vara bekvämt om du föredrar att handla med t ex USDT.
Citat:
Ursprungligen postat av
HAJST
Ja där hade jag helt fel. Kopplingen har inte gjorts till $Grok då kan jag inte tänka mig. Finns definitivt potential då. Kanske ska köpa på mig ytterligare en betydelselös summa. Ligger +16% från mitt köp i december.
Det är nog underförstått att det är kopplingen till #Grok åtminstone då han bland annat postade en meme med "Don't panic" som är en referens från Liftarens guide till galaxen, men det jag vill poängtera är att dessa memes ju är skapade av communityt bakom coinen som du redan har köpt. Det är såklart mycket spekulation men jag hoppas och tror att det kan generera en bra avkastning framgent.
Av dessa 3 länkar jag postade tidigare till Elon Musks inlägg med memes så har de totalt nästan exakt 100 000 000 visningar, en rätt enastående publicitet som människan med det mest följda kontot på X kan generera. Om han vid en större lansering av #Grok skulle göra en post som löd "Grok to the moon!" så skulle jag i alla fall inte vilja sitta utanför båten. Vart tror ni valar som är investerade i Doge, Shiba, Pepe och Floki skulle rotera sina pengar då?