Citat:
Ursprungligen postat av
Stighelmer66
Hag har aldrig förstått varför i porr det så ofta slutar med att killen runkar och sprutar över kvinnans ansikte. Det är ju så mycket skönare om en kvinna tar hand om slutet också. Killar som runkar är ju inget upphetsande - eller?
Jag håller med. Men jag har noterat i högkvalitetsporr, såsom
Sexart, så slutar det numera med att killen i ungefär 90% av fallen sprutar i tjejens fitta och att man sedan får se hur det droppar sperma ur tjejens fitta eller börjar rinna ut sperma medan killen fortsätter att knulla. Jag tycker att det är mera sexigt.
I äldre filmer på
Sexart har det varit det omvända och det vanliga har varit att killen har dragit sig ur precis innan orgasm och sprutat på tjejen.
Jag vet inte ursprunget till fenomenet att killen har sprutat på tjejen istället för i tjejen. En förklaring kan vara att man velat explicit visa att killen har fått orgasm. Speciellt förut när man var mera rädd för HIV så kanske killen använde kondom och då kan man ju inte visa någon creampie – sedan kanske man fortsatte, när det blivit vanligt igen att inte använda kondom, att visa ansiktssprut av gammal vana och för att man trott att betraktarna velat ha så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Duubie
Du vill hellre se en stönande man där man inte ser själva orgasmen annat än att mannen stönar och krampar?
På
Sexart (och hos en del andra producenter) har de blivit skickliga på att filma så att man ser hur kuken glider in och ut ur fittan. Man ser alltså inte bara en bak som guppar som man kan se på äldre filmer och fortfarande kan se på en del filmer som amatörer har laddat upp.