2024-01-02, 08:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duubie
Du vill hellre se en stönande man där man inte ser själva orgasmen annat än att mannen stönar och krampar?

Ja varför inte?
Citera
2024-01-07, 10:34
Medlem
Sperman ska djupt in i fittan ja. Alternativt sväljas av bruden.
Citera
2024-01-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är så för att många tycker att det är sexigt. Enkelt.
Eller så vill filmmakarna få oss att gilla det.
Citera
2024-01-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Hag har aldrig förstått varför i porr det så ofta slutar med att killen runkar och sprutar över kvinnans ansikte. Det är ju så mycket skönare om en kvinna tar hand om slutet också. Killar som runkar är ju inget upphetsande - eller?

Jag håller med. Men jag har noterat i högkvalitetsporr, såsom Sexart, så slutar det numera med att killen i ungefär 90% av fallen sprutar i tjejens fitta och att man sedan får se hur det droppar sperma ur tjejens fitta eller börjar rinna ut sperma medan killen fortsätter att knulla. Jag tycker att det är mera sexigt.

I äldre filmer på Sexart har det varit det omvända och det vanliga har varit att killen har dragit sig ur precis innan orgasm och sprutat på tjejen.

Jag vet inte ursprunget till fenomenet att killen har sprutat på tjejen istället för i tjejen. En förklaring kan vara att man velat explicit visa att killen har fått orgasm. Speciellt förut när man var mera rädd för HIV så kanske killen använde kondom och då kan man ju inte visa någon creampie – sedan kanske man fortsatte, när det blivit vanligt igen att inte använda kondom, att visa ansiktssprut av gammal vana och för att man trott att betraktarna velat ha så.

Citat:
Ursprungligen postat av Duubie
Du vill hellre se en stönande man där man inte ser själva orgasmen annat än att mannen stönar och krampar?

Sexart (och hos en del andra producenter) har de blivit skickliga på att filma så att man ser hur kuken glider in och ut ur fittan. Man ser alltså inte bara en bak som guppar som man kan se på äldre filmer och fortfarande kan se på en del filmer som amatörer har laddat upp.
Citera
2024-02-17, 05:37
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Många porrskadaee tycker det är sexigt.

Själv tycker jag det är äckligt då man knappt vill ta i ens kvinnas ansikte efter ett sånt sprut.
Du har spermafobi, ett känt sjukdomstillstånd. Du behöver hjälp
Senast redigerad av BMH 2024-02-17 kl. 05:48.
Citera
2024-02-17, 05:39
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det handlar om förnedring och makt. Inte om vad som är skönt. Bögarna älskar det. Du verkar tänka mest på din egen njutning
Kvinnlig makt eftersom kvinnan måste ge sitt samtycke till det. Mannen är alltid i kvinnans våld och hennes medgivande gäller
Citera
2024-02-17, 05:40
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag instämmer med TS, gör ni så i verkliga livet också?

Varför.ska.skiten.upp.i.ansiktet!
Sexuella nischer handlar det om, likt anusslickande , fotdyrkande
Citera
2024-02-17, 05:42
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Sperman ska djupt in i fittan ja. Alternativt sväljas av bruden.
Man måste respektera olika spermasprutsalternativ, ansikte bröst mun
Citera
2024-02-17, 05:47
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag håller med. Men jag har noterat i högkvalitetsporr, såsom Sexart, så slutar det numera med att killen i ungefär 90% av fallen sprutar i tjejens fitta och att man sedan får se hur det droppar sperma ur tjejens fitta eller börjar rinna ut sperma medan killen fortsätter att knulla. Jag tycker att det är mera sexigt.

I äldre filmer på Sexart har det varit det omvända och det vanliga har varit att killen har dragit sig ur precis innan orgasm och sprutat på tjejen.

Jag vet inte ursprunget till fenomenet att killen har sprutat på tjejen istället för i tjejen. En förklaring kan vara att man velat explicit visa att killen har fått orgasm. Speciellt förut när man var mera rädd för HIV så kanske killen använde kondom och då kan man ju inte visa någon creampie – sedan kanske man fortsatte, när det blivit vanligt igen att inte använda kondom, att visa ansiktssprut av gammal vana och för att man trott att betraktarna velat ha så.

Sexart (och hos en del andra producenter) har de blivit skickliga på att filma så att man ser hur kuken glider in och ut ur fittan. Man ser alltså inte bara en bak som guppar som man kan se på äldre filmer och fortfarande kan se på en del filmer som amatörer har laddat upp.
Människor har olika sexuella nischer. Sen ska väl kvinnor inte betraktas som offer hela tiden, kvinnorna blir nog kåta av sperma i ansiktet,eller är kvinnor alltid offer. Det är bara okey om mottagaren tycker det är okey att blir sprutad i mun, ansikte osv. Det slutar alltid med att mannen kommer på kvinnan? Kvinnan har väl gett sitt samtycke till det. Annars har ett brott begåtts, sexuellt ofredande
Citera
2024-04-12, 12:57
Medlem
Älskar att spruta ner min fru med det vita guldet 😁😁, kladdigt ska det vara. Drömmen är att vi är 4 killar som ger henne ett glansigt ansikte. 😋
Citera
2024-04-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Älskar att spruta ner min fru med det vita guldet 😁😁, kladdigt ska det vara. Drömmen är att vi är 4 killar som ger henne ett glansigt ansikte. 😋
Vad är en pepparkaka utan glasyr. Skämt åsido. jag tror nog inte så många men tycker att det är så roligt. Det är nog mest kvinnorna som tjatar sig till det...
Citera
2024-04-13, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Vad är en pepparkaka utan glasyr. Skämt åsido. jag tror nog inte så många men tycker att det är så roligt. Det är nog mest kvinnorna som tjatar sig till det...

Jag njuter mer av att komma i ansiktet/munnen än i fittan, nu är min fru steriliserad aå man slipper oroa sig för graviditet men gillar det visuella. 🙂

På rumpan/ryggen är sexigt också eller om det är en tjej med mer hår så brukar jag komma utanför fittan.
Senast redigerad av keriksson714 2024-04-13 kl. 04:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in