Citat:
Ursprungligen postat av
Stighelmer66
Hag har aldrig frsttt varfr i porr det s ofta slutar med att killen runkar och sprutar ver kvinnans ansikte. Det r ju s mycket sknare om en kvinna tar hand om slutet ocks. Killar som runkar r ju inget upphetsande - eller?
Jag hller med. Men jag har noterat i hgkvalitetsporr, ssom
Sexart, s slutar det numera med att killen i ungefr 90% av fallen sprutar i tjejens fitta och att man sedan fr se hur det droppar sperma ur tjejens fitta eller brjar rinna ut sperma medan killen fortstter att knulla. Jag tycker att det r mera sexigt.
I ldre filmer p
Sexart har det varit det omvnda och det vanliga har varit att killen har dragit sig ur precis innan orgasm och sprutat p tjejen.
Jag vet inte ursprunget till fenomenet att killen har sprutat p tjejen istllet fr i tjejen. En frklaring kan vara att man velat explicit visa att killen har ftt orgasm. Speciellt frut nr man var mera rdd fr HIV s kanske killen anvnde kondom och d kan man ju inte visa ngon creampie sedan kanske man fortsatte, nr det blivit vanligt igen att inte anvnda kondom, att visa ansiktssprut av gammal vana och fr att man trott att betraktarna velat ha s.
Citat:
Ursprungligen postat av
Duubie
Du vill hellre se en stnande man dr man inte ser sjlva orgasmen annat n att mannen stnar och krampar?
P
Sexart (och hos en del andra producenter) har de blivit skickliga p att filma s att man ser hur kuken glider in och ut ur fittan. Man ser allts inte bara en bak som guppar som man kan se p ldre filmer och fortfarande kan se p en del filmer som amatrer har laddat upp.