Citat:
Ursprungligen postat av
diseuse
Stig-Britt: du kanske kan erbjuda lite mer detaljer kring när felet faktiskt uppstår.
När jag skriver inlägg pÃ¥ Flashback är det en vit ruta med tvÃ¥ knappar längst ner. En grön knapp där det stÃ¥r â€Skicka svarâ€, och en grÃ¥ knapp där det stÃ¥r â€Förhandsgranska inläggâ€. StÃ¥r denna knapp med ö och ä, eller är det knasiga tecken redan här?
Om du sen trycker på någon tangent dyker en bokstav upp i den vita rutan. Är denna korrekt, eller blir det ett knasigt tecken ifall du trycker på åäö?
Om du sen, efter att ha skrivit in nÃ¥got, trycker pÃ¥ â€Förhandsgranska inlägg†borde den visa en förhandsgranskning. Är det korrekta tecken i förhandsvisningen, eller knasiga tecken?
Om du trycker pÃ¥ â€Skicka svar†görs inlägget. Ser det publicerade inlägget korrekt ut i din webbläsare, eller knasigt?
Tack, bra fragor. Det
kan vara sa att detta dok upp i samband med en uppdatering av Firefox for ett tag sedan, men jag ar osaker. Dessa kommer ganska regelbundet...
Citat:
När jag skriver inlägg pÃ¥ Flashback är det en vit ruta med tvÃ¥ knappar längst ner. En grön knapp där det stÃ¥r â€Skicka svarâ€, och en grÃ¥ knapp där det stÃ¥r â€Förhandsgranska inläggâ€. StÃ¥r denna knapp med ö och ä, eller är det knasiga tecken redan här?
Dessa tecken ser helt normala ut. Inget knasigt.
Citat:
Om du sen trycker på någon tangent dyker en bokstav upp i den vita rutan. Är denna korrekt, eller blir det ett knasigt tecken ifall du trycker på åäö?
Nar jag skriver sa ser det korrekt ut. Ex. detta ser ratt ut for mig nu nar jag skriver inlagget: åäöÅÄÖ
Citat:
Om du sen, efter att ha skrivit in nÃ¥got, trycker pÃ¥ â€Förhandsgranska inlägg†borde den visa en förhandsgranskning. Är det korrekta tecken i förhandsvisningen, eller knasiga tecken?
Om jag trycker pa forhandsgranska inlagg sa laddas sidan om med en forhandsgranskning. Da ar alla problematiska tecken forstorda i forhandsgranskningen och i textrutan dar jag kan skriva. Trycker jag pa forhandsgranskning igen sa blir det en niva till av problematiskt. Jag ska visa i ett inlagg efter detta.
Citat:
Om du trycker pÃ¥ â€Skicka svar†görs inlägget. Ser det publicerade inlägget korrekt ut i din webbläsare, eller knasigt?
Nej, det ser trasigt ut.