2023-12-10, 18:13
Medlem
Bartman777s avatar
Hjlper ens en sn dr mask som Kulan har, om han skulle f en smll eller ngon stta emot litegrann?
Den ser ut som ngot jag hade kunnat klippa till hemma med lite kartongpapper.
Citera
2023-12-10, 18:21
Medlem
ingetbranicks avatar
Son ger verkligen Trippier. r han lika artig och vluppfostrad som andra koreaner ber han om att f byta kant i andra halvlek fr att inte gra ont vrre.
Citera
2023-12-10, 18:22
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Hjlper ens en sn dr mask som Kulan har, om han skulle f en smll eller ngon stta emot litegrann?
Den ser ut som ngot jag hade kunnat klippa till hemma med lite kartongpapper.

Har jag ocks undrat. Osimhen i Napoli har vl spelat med det dr hemmapysslet i ett r nu, och s svrlkt kan vl inte en nsa vara. Knns mer som en del av hans outfit och varumrke.
Citera
2023-12-10, 18:31
Medlem
Neroxxs avatar
Det r fasen en gta till hur man inte kan prestera p bortplan. Det blir liksom allt, presspelet, energin, andrabollar, gld osv osv... allt detta blir betydligt smre nr man inte spelar o SJP. Fr hoppas att Howe kan f igng spelarna till andra halvlek . Visst, vi spelar ofta bttre andra halvlek s dr r ju ngot positivt frsts. Newcastle fr INTE slppa in ett tidigt ml i andra fr d r det fasen nog helt krt.
Citera
2023-12-10, 18:44
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det r fasen en gta till hur man inte kan prestera p bortplan. Det blir liksom allt, presspelet, energin, andrabollar, gld osv osv... allt detta blir betydligt smre nr man inte spelar o SJP. Fr hoppas att Howe kan f igng spelarna till andra halvlek . Visst, vi spelar ofta bttre andra halvlek s dr r ju ngot positivt frsts. Newcastle fr INTE slppa in ett tidigt ml i andra fr d r det fasen nog helt krt.
Du kan nog vara lugn.
Om ni spelar bttre andra halvlek vanligtvis s kan jag sga att vi suger fullstndigt andra halvlek vanligtvis. Dessutom ser ni ut att ha ppnat bttre n oss nu. Det ser ut som jag hade trott p frhand.
3-2 till er nr matchen r slut?
Citera
2023-12-10, 18:51
Medlem
Bartman777s avatar
Okej, 3-0 borde vl inte ens vi kunna tappa med vran offensiva fotboll?
Citera
2023-12-10, 18:53
Medlem
Bartman777s avatar
Johnson r s jkla nra s mnga gnger, men han stter inte dit den.
Jag tycker mig ha sett mycket bra tendenser hos honom sedan han kom in, ven om det inte rcker hela vgen fram riktigt, men ngot finns dr.

Jag hoppas han fr stta en snart, han frtjnar det.
Citera
2023-12-10, 18:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Newcastle r fanmig den strsta skmtklubben i hela EPL.. ligga under med 3-0 mot fuckings spurs.
Citera
2023-12-10, 18:58
Medlem
Nadishodans avatar
Hrligt spelhumr Kulusevski r p, borde sttt 5-0 tack vare hans precisa passningar.
Citera
2023-12-10, 18:58
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Du kan nog vara lugn.
Om ni spelar bttre andra halvlek vanligtvis s kan jag sga att vi suger fullstndigt andra halvlek vanligtvis. Dessutom ser ni ut att ha ppnat bttre n oss nu. Det ser ut som jag hade trott p frhand.
3-2 till er nr matchen r slut?

Det ska nog g bra fr er, vi ser likna vilsna ut som i frsta.
Citera
2023-12-10, 19:01
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det ska nog g bra fr er, vi ser likna vilsna ut som i frsta.
Ja, nu brjar ven jag knna mig ganska trygg. Trodde inte det skulle hnda mot just Newcastle dock.
Citera
2023-12-10, 19:02
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Newcastle r fanmig den strsta skmtklubben i hela EPL.. ligga under med 3-0 mot fuckings spurs.

Det r ngot lustigt med bortaplan, hemma gr det som tget och kan sl de flesta. Newcastle har vl typ ligans tredje smsta bortafacit och det ser inte ut som en bttring p horisonten. Erknn att du fortfarande r sur ver vran vinst mot er, ser nog inga fans dom klagar s som arsenalfansen gr p facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in