2023-12-09, 17:52
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Kristine "Semenya" Skistad fick äta upp sina ord om att hon skulle bli svårslagen idag
Om du ikke kan unnskylde deg med at du har vært på bobler fra morgenen i dag, blir det ikke helt enkelt å ta deg på alvor framover. Var bare trist
Citera
2023-12-09, 18:03
Medlem
BullitProofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Spirit
"Medium size dog with big dog attitude", still.

Vad inte detta Carl ”Lundin-Oil-boven” Bildts epitet, long time ago?
Citera
2023-12-09, 18:08
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Det var snarare Fridas fel än Byströms.
Nei, var nok som vanlig ikke Frida som var "mastermind" bak verken uttaket til stafetten, planen om at alle de svenske fysisk skulle sperre av løypa i TDS innen monsterbakken, at Diggins skulle felles, at hele laget skulle knuse Fendrich, låtsasfalle framfor Johaug, eller noe som helst annet av alt det skamløse og usportslige som har forekommet. Hun er derimot litt naiv i sin spontanitet, og tar gjerne på seg rollen som den som står fram, prater om, og også gjerne utfører, planene som en hun synes er verdens smarteste menneske legger.
Citera
2023-12-09, 18:14
Medlem
Green-Spirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullitProof
Vad inte detta Carl ”Lundin-Oil-boven” Bildts epitet, long time ago?

Så var det, men liknelsen funkar även i andra hierarkiska sammanhang tycker jag.
Citera
2023-12-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Nei, hun gikk med alt hun hadde. Får bare håpe at norske smøreteamet skjerper seg innen finalene

Såg ut som att Norges herrar hade bättre skidor än damerna men kan de verkligen hunnit justera skidorna redan till prolog?
Skistad hade absolut bättre glid i kvarten än i prolog.
Citera
2023-12-09, 18:39
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Gott idioten får böter. Hoppas det går till Brennan.

Dock påverkade det 0 med tanke på att hon låg ytterst och hade inte kunnat passera någon ändå.

Men visst, synd om Rosie, och efter att ha varit "hård" mot henne innan måste jag backa lite, hon verkar ha kämpat väldigt hårt med både sin egen satsning och för amerikansk skidåkning. En ros på det.
Citera
2023-12-09, 19:01
Medlem
Lasslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Dock påverkade det 0 med tanke på att hon låg ytterst och hade inte kunnat passera någon ändå.

Men visst, synd om Rosie, och efter att ha varit "hård" mot henne innan måste jag backa lite, hon verkar ha kämpat väldigt hårt med både sin egen satsning och för amerikansk skidåkning. En ros på det.

Blir det ilvo niskanen som tar det imorgon tror du?
Citera
2023-12-09, 19:23
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly

Tror det blir Klabbe, själv då?
Citera
2023-12-09, 19:42
Medlem
FNLSs avatar
JAg sätter allt jag äger och har att första varvet tar åtta minuter och att diggins snurrar in i rygg på Andersson som drar hem henne till segern.
Citera
2023-12-09, 19:42
Medlem
DjPuttes avatar
Att KSS skulle inte vinna det såga man då finalerna tog sig början, Sade i en annan tråd att hon är klassen bättre i skate än klassisk och nästa helg kommer hon vinna!
Citera
2023-12-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
JAg sätter allt jag äger och har att första varvet tar åtta minuter och att diggins snurrar in i rygg på Andersson som drar hem henne till segern.

Tar längre tid. Såtillvida det inte är bluffmätning. Inget snabbföre iaf.

edit: 3.5km snarare ja. Så nej, blir inga 24 minuter på segraren. Östersund/FIS är fortarande klåpare dock som dels har sin idiotiska startordning samt har 3 varv på en intervallstart utan att det är fråga om snöbrist. Det är både pinsamt och patetiskt.
Senast redigerad av MacReady 2023-12-09 kl. 20:10.
Citera
2023-12-09, 20:12
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly

Det är fristil, så det vore oväntat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in