2024-03-15, 16:45
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Billigare och bättre än Azerbaijans Shevchenko och betydligt sexigare än en Hümmet-värvning. Men ja, vår (allegedly) 5 miljonersvärvning är inte lika bra som er största värvning genom tiderna.

Kände du dig smart nu, mikrokuken?
Sant. Hümmet är inte lika sexigt som Guidetti, Durmaz eller Fischer!
2024-03-15, 17:12
Avslutad
Citat:
Nej, den enda skillnaden mellan dig och mig är att du är en arrogant liten horunge som tror att dina spekulationer är någon jävla profetia.
Nej den enda arroganta är du. När du är överbevisad så kommer påhoppen fram. Trevlig kväll
2024-03-15, 17:45
Avslutad
Citat:
Det faktum att du tror att du bevisat någonting annat än att du är en arrogant, dryg, liten horunge när du lägger fram dina spekulationer om hur du tror truppen kommer se ut är i sig ett bevis på att du är just det, en arrogant, dryg, liten horunge. Att du själv tycks ha svårt att inse detta innebär bara att du även är ganska korkad.

Hur som helst är jag helt färdig med dig. Tala aldrig till mig igen.

Trevlig kväll.
Spekulerar ej. Trevlig kväll
2024-03-15, 17:56
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Spekulerar ej. Trevlig kväll
En av två saker är sant; antingen sköter du laguttagningarna eller så vet du inte vad ordet spekulation innebär. Trevlig kväll.
2024-03-15, 18:03
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Sant. Hümmet är inte lika sexigt som Guidetti, Durmaz eller Fischer!
Jag önskar att AIK också kunde värva från Atletico Mineiro
2024-03-15, 18:05
Medlem
trazkeis avatar
Lindahl går från Kalmar till Häcken. Hoppas folk förstår att han kommer göra kaos med allsvenskan hos oss. Såg man honom 2022 förstår man det. Var något av min favoritspelare i motståndarlagen då. Mycket bra värvning sett till vad vi haft där senaste åren! Fan vad glad jag blir!
Senast redigerad av trazkei 2024-03-15 kl. 18:07.
2024-03-15, 18:19
Avslutad
Citat:
En av två saker är sant; antingen sköter du laguttagningarna eller så vet du inte vad ordet spekulation innebär. Trevlig kväll.
Nej. Har man någon insyn så är de de 9 som kommer ta trupplatserna..
2024-03-15, 18:23
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Nej. Har man någon insyn så är de de 9 som kommer ta trupplatserna..
Sure, sure, sen får Gono spela några matcher och Portuguisen som ryktats in en längre tid kommer in och din lilla kalkyl är helt död. Men kul att du har insyn.
2024-03-15, 18:40
Avslutad
Citat:
Sure, sure, sen får Gono spela några matcher och Portuguisen som ryktats in en längre tid kommer in och din lilla kalkyl är helt död. Men kul att du har insyn.
Eftersom Eskil Edh har kommit in så kommer man inte värva den portugisen! Han var ett av namnen AIK diskuterade. Valet föll på Eskil Edh. Gono är ung . Han måste vänja sig med klimatet osv.. Han kommer träna med laget men kommer förmodligen lånas ut alternativt konkurera med Besirovic om en trupplats i bästa fall denna säsong!
2024-03-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Lindahl går från Kalmar till Häcken. Hoppas folk förstår att han kommer göra kaos med allsvenskan hos oss. Såg man honom 2022 förstår man det. Var något av min favoritspelare i motståndarlagen då. Mycket bra värvning sett till vad vi haft där senaste åren! Fan vad glad jag blir!

Haha ja vad rädda vi blir Och ni kan glömma Alexander Hughes
2024-03-15, 18:56
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Haha ja vad rädda vi blir Och ni kan glömma Alexander Hughes
Om du inte sett vilka kvaliteter Lindahl har offensivt när han får till det är du mer förvirrad än Kukräven.

Vill vi ha Hughes så tar vi såklart Hughes. Näringskedjan du vet.
2024-03-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Om du inte sett vilka kvaliteter Lindahl har offensivt när han får till det är du mer förvirrad än Kukräven.

Vill vi ha Hughes så tar vi såklart Hughes. Näringskedjan du vet.

Nejdå han besitter kvaliteer absolut men ytterst tveksam till om han kommer duga i Häcken.
Dream on, jävla massa allsvenska klubbar som fått intresse för honom plötsligt, han lär med största sannolikhet stanna i malmö, om inte så lär det bli utlandet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in