2024-03-15, 19:23
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Om du inte sett vilka kvaliteter Lindahl har offensivt när han får till det är du mer förvirrad än Kukräven.

Vill vi ha Hughes så tar vi såklart Hughes. Näringskedjan du vet.

Japp, plockar rester från vårt P19-lag som Torn, Eskilsminne, Olympic och andra storheter. Hade vi varit så måna om Hughes hade han haft A-lagskontrakt redan.
2024-03-15, 20:10
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Eftersom Eskil Edh har kommit in så kommer man inte värva den portugisen! Han var ett av namnen AIK diskuterade. Valet föll på Eskil Edh. Gono är ung . Han måste vänja sig med klimatet osv.. Han kommer träna med laget men kommer förmodligen lånas ut alternativt konkurera med Besirovic om en trupplats i bästa fall denna säsong!
Härligt, bra att veta att högermittfältaren Eskil Edh slåss om platsen som vänsterback med vänsterbacken João Mendes och vinner.
2024-03-15, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Härligt, bra att veta att högermittfältaren Eskil Edh slåss om platsen som vänsterback med vänsterbacken João Mendes och vinner.
Konstigt att han säger själv att han kan spela både höger och vänsterback i intervjun!
Portugisen kommer inte komma till AIK. Du får gärna tro det men så kommer det ej bli!
2024-03-15, 20:30
Bannlyst
Vet vi om AjK värvat någon avdankad 35 åring för 25 miljoner ännu, vilken blir årets videojugge för råttorna?
2024-03-15, 20:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Konstigt att han säger själv att han kan spela både höger och vänsterback i intervjun!
Portugisen kommer inte komma till AIK. Du får gärna tro det men så kommer det ej bli!
Han kan hävda att han kan spela målvakt for all I care. Lilleström spelar 3-5-2 och Edh har i huvudsak spelat högermittfältare.
2024-03-15, 20:51
Avslutad
Citat:
Han kan hävda att han kan spela målvakt for all I care. Lilleström spelar 3-5-2 och Edh har i huvudsak spelat högermittfältare.
Litar på Berntsen så.
2024-03-15, 20:53
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Litar på Berntsen så.
Det gör du rätt i.

Skönt med en seriös Solnaskribent för en gångs skull.
2024-03-15, 20:54
Medlem
Teus avatar
Citat:
Litar på Berntsen så.
Det gör jag också. Vad jag inte litar på, däremot, är din s.k. insyn eller dina spekulationer.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det gör du rätt i.

Skönt med en seriös Solnaskribent för en gångs skull.
Du kan hålla käften du också, mikrokuken.
2024-03-15, 20:57
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Det gör jag också. Vad jag inte litar på, däremot, är din s.k. insyn eller dina spekulationer.

Ville91 är mest äkta av alla er som håller på Solna.
2024-03-15, 21:45
Medlem
ZlatanManias avatar
Är det färdigvärvat denna silly eller vad tror ni? Vad behövs i respektive lag?
2024-03-15, 22:05
Avslutad
Citat:

Du som spekulerar om att Berntsen ska värva en 3e alternativ som vänsterback 😅😅😅
2024-03-15, 22:10
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Är det färdigvärvat denna silly eller vad tror ni? Vad behövs i respektive lag?

Bajen behöver nog värva ett gäng om man ser hur dom ser ut, visst ny tränare men det borde se bättre ut än vad man visat hittills.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in