Citat:
Ursprungligen postat av
Harald.Guldhatt
Jag vet vad klardrömmar är och har haft det från och till.
Tydligen är en metod att uppnå det att vara medveten hela vägen genom insomnandet. Det minns jag inte att jag någonsin upplevt. Någon som upplevt det och kan berätta hur det är? Ser man typ drömmar eller bilder börja formas när man somnar, eller hur känns det?
Jag kan berätta om en gång när jag hade varit vaken i typ 2 dygn för att jag lyssnade på folk som förklarade just hur man förblir vaken genom insomning.
Min kropp var helt slut och jag insåg direkt när jag la mig i sängen att kroppen skulle slockna snabbt så jag beslutade mig för att låta kroppen somna medans jag väntar medvetet.
Då kändes det som att flyga genom en jäääävligt trång tunnel som gjorde att jag höll på att bli medvetslös av trycket, men jag klarade mig igenom portalen och vaknade då svävandes uppe vid taket.. men jag fick ingen kontroll lixom och det var en ändlös känsla av att jag föll mot kroppen fast jag svävade stilla.
Tillslut valde jag att vakna snabbt och göra om det fast låta medvetslösheten hända.
Det som händer är att vi människor tar in massa onaturliga ämnen i kroppen dagligen vilket kalcificerar tallkottkörteln som är en portal som då blir så trång att vi kläms till medvetslöshet varje natt som vi somnar och egentligen ska leva våra extra liv i "den spirituella dimensionen."
Vissa människor lever utan att äta skräpämnen och förgifta kroppen.. och dom gör något annat än att vara medvetslösa medans deras fysiska kroppar sover.