• 6
  • 7
2024-01-30, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmagetsyougood
Vilken relation har du till målsäganden? Med tanke på din information så ska den ju fram till advokaten !

Har läst FUPen, allt om "våldtäkten" står där och resten är känt i hela Eslöv
Citera
2024-01-30, 22:57
Medlem
Citat:
Du har ingen kunskap eller nåt men ändå måste du bara skriva och påstår att jag har AdHd ? Du är en väldigt sjuk människa som inte har nån jävla aning om vem du ens skriver med och skriver till .

Och blanda fan inte in barnen här för då kommer jag bokstavligen ta reda på vilka ni är här sen ska vi se om ni är lika tuffa där ute som bakom skärmen ! Sanna mina ord . Tro inte att ni kan vara anonyma för då är ni riktigt korkade

Lägger mig inte i din lilla beef här eller vem som har rätt eller fel. Men lite nyfiken på hur du ska spåra upp folk på Flashback?
Citera
2024-02-04, 19:22
Medlem
Citat:
Du har ingen kunskap eller nåt men ändå måste du bara skriva och påstår att jag har AdHd ? Du är en väldigt sjuk människa som inte har nån jävla aning om vem du ens skriver med och skriver till .

Och blanda fan inte in barnen här för då kommer jag bokstavligen ta reda på vilka ni är här sen ska vi se om ni är lika tuffa för ute som bakom skärmen ! Sanna mina ord . Tro inte att ni kan vara anonyma för då är ni riktigt korkade

Du är uppenbart lågbegåvad och saknar intellekt. Uppenbart är det även att du har ADHD. Jag skrev att jag inte har någon kunskap om de anhöriga - inte om din ADHD.

Så, vem är det jag skriver med då? Du verkar vara jävligt tuff och häftig. Hur ska du ta reda på vilka vi är? Önskar dig lycka till med det...

En massa tomma hot. Ta tag i ditt liv istället. Puss på dig!
Citera
2024-02-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Lägger mig inte i din lilla beef här eller vem som har rätt eller fel. Men lite nyfiken på hur du ska spåra upp folk på Flashback?

Det kan han såklart inte.
Citera
2024-02-04, 22:15
Medlem
Har inte lagt mig i tidigare men kan inte låta bli nu. Målsägande har 4 barn, dom två äldsta har hon förlorat vårdnaden på pga falska anklagelser mot pappan (likadana anklagelser som hon ger i detta fallet).
Jag ser henne ungefär 5 dagar i veckan. (va likadant med den misstänkte)
Man kan inte påstå att hon inte är ute efter uppmärksamhet då hon varje dag lämnar sina barn i högklackat och korta klänningar/kjolar.
Dagen efter denna händelse är det ingen skillnad på hennes klädsel eller dylikt.
Inga rödsprängda ögon ifrån den påstådda strypgreppet. 2 veckor efter att gärningen ska ha ägt rum dyker dom rödsprängda ögonen upp. (oerhört konstigt enligt mig)
Man kan även se detta på hennes fb där hon lägger upp en bild 6 dagar efter att gärningen ska ha ägt rum, där finns inte en gnutta rött i ögonen. Sedan lägger hon upp en annan bild 16 dagar efter att gärningen ska ha ägt rum med röda ögonen. Enligt google ska de inte ta 6-16 dagar innan de dyker upp. Men jag är ingen läkare.
Jag har läst hela domen och där säger hon att hon va lite orolig för att träffa en kille som tidigare har gett henne blåmärken. Det som gör det hela lite mer skrämmande är att den personen som hon påstår ska ha gett henne blåmärke och varit hårdhänt har hon nu inlett ett förhållande med.
Nu undrar man ju, blir han nästa offer?
Citera
2024-06-12, 20:54
Medlem
Finns det FUP?
Citera
2024-08-13, 04:01
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosqitu
Har inte lagt mig i tidigare men kan inte låta bli nu. Målsägande har 4 barn, dom två äldsta har hon förlorat vårdnaden på pga falska anklagelser mot pappan (likadana anklagelser som hon ger i detta fallet).
Jag ser henne ungefär 5 dagar i veckan. (va likadant med den misstänkte)
Man kan inte påstå att hon inte är ute efter uppmärksamhet då hon varje dag lämnar sina barn i högklackat och korta klänningar/kjolar.
Dagen efter denna händelse är det ingen skillnad på hennes klädsel eller dylikt.
Inga rödsprängda ögon ifrån den påstådda strypgreppet. 2 veckor efter att gärningen ska ha ägt rum dyker dom rödsprängda ögonen upp. (oerhört konstigt enligt mig)
Man kan även se detta på hennes fb där hon lägger upp en bild 6 dagar efter att gärningen ska ha ägt rum, där finns inte en gnutta rött i ögonen. Sedan lägger hon upp en annan bild 16 dagar efter att gärningen ska ha ägt rum med röda ögonen. Enligt google ska de inte ta 6-16 dagar innan de dyker upp. Men jag är ingen läkare.
Jag har läst hela domen och där säger hon att hon va lite orolig för att träffa en kille som tidigare har gett henne blåmärken. Det som gör det hela lite mer skrämmande är att den personen som hon påstår ska ha gett henne blåmärke och varit hårdhänt har hon nu inlett ett förhållande med.
Nu undrar man ju, blir han nästa offer?

Vad heter hon?
Citera
2024-09-02, 20:00
Medlem
Corn*lia holmb*rg
*e
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera