Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-23, 21:54
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmaaok
Ja det stämmer att det är *nders *lmqvist från popsacademy. Fick till mig videon igår. Den här tjejen har också varit en tidigare elev till honom och är under 18 år.


Tjejen ska gått på Pops academy och nu på Midgård. Haft en relation med läraren i flera år.
Citera
2024-02-23, 22:13
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Tydligen 15 när de träffades enligt tråden. Men jag vet inte mer än vad som står här. Det enda jag vet är att om man är i ett förhållande och har barn och samtidigt skickar en nakenfilm till nån så får man skylla sig själv om sanningen uppdagas.
Skulle säga att säkra källor har berätta att hon 17-åringen spridit filmen. Blev väl sur när han inte längre ville va ihop. Tjejen går estet på Midgård. Har barn på samma skola och det går en del rykten om henne. Hon ska tydligen inte va så omtyckt. Men ändå tragisk historia.
Citera
2024-02-24, 01:11
  #195
Medlem
MTMNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saravillvetaallt
Skulle säga att säkra källor har berätta att hon 17-åringen spridit filmen. Blev väl sur när han inte längre ville va ihop. Tjejen går estet på Midgård. Har barn på samma skola och det går en del rykten om henne. Hon ska tydligen inte va så omtyckt. Men ändå tragisk historia.


Eftersom du uppenbarligen inte har koll överhuvudtaget skulle jag vara jävligt försiktig med att sprida osanna rykten.
Citera
2024-03-27, 20:00
  #196
Medlem
Trubadrutten spelar alltså vidare. Kollar man på hans insta så verkar han fortsätta få i uppdrag att spela runt om i inlandet. Mars fjällmountain lodge i Ammarnäs verkar va en av dom som har öppnat sitt hjärta. Han ska spela där under påsken, känner sig till och med “som en i familjen” berättar han under ett av inläggen. Mysigt.
Citera
2024-04-01, 09:30
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MTMN
Eftersom du uppenbarligen inte har koll överhuvudtaget skulle jag vara jävligt försiktig med att sprida osanna rykten.

Faktiskt så är jag helt säker på att det är tjejen i fråga. Går andra ring på Midgård.
Men vet du något annat? Fram me de då.
Citera
2024-04-01, 11:02
  #198
Medlem
Ja han är ju absolut ett gubbslem och det han gjort är moraliskt tveksamt. Men han är väl fått rätt mycket konsekvenser efter spridningen av filmen. Han måste väl få chans att fortsätta med sitt liv.
Och hur omoraliskt är det inte att sprida en film man fått sannolikt med samtycke?
Hade läraren en relation med en fd elev över 15 år. Brott? Tveksamt. Men att sprida filmen och de konsekvenser som det medfört för läraren. Brott? Skulle nog säga ja på den.
Det är farligt med unga arga kränkta personer. Kan orsaka så mycket skada. Men har förstått att tjejen ifråga här riskerar åtal för detta. Så ge läraren en chans i livet och förhoppningsvis blir det en lärpenning för tjejen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback