2023-12-04, 20:03
Medlem
flashbackawards avatar
Statsen:
Ålder: 22 år
Längd: 196cm
Startvikt: 4/12-2023: 96.3kg
Kroppsfett: okänt

Bänk: 120kg
Marklyft: 150kg
Knäböj: 160kg

Målet: Bli större och starkare. Har inga planer på att tävla. Målet kommer såklart att ändras med tiden men då återkommer jag.

Kuren 5/12-23
Jag hade till en början tänkt köra Testo E 500mg/e5d, 50mg dianabol ed oralt. Jag vill även säga att jag tidigare har kört samma upplägg när jag var 19 år men det pågick bara i 60 dagar. Fick avsluta det hela pga personliga skäl. Hade ett jävla bra tryck vill jag minnas. Jag kommer höja dosen på testot till 750mg e5d efter 50 dagar när jag slutar med dbollarna. Deca kommer även läggas in då med kommer antagligen köra 400mg eller 500mg deca är inte helt hundra ännu.

Jag kommer att kura i 4 månader Under de sista 4 veckorna kommer jag att använda HCG för att sparka igång egenproduktionen. Förutom det har jag tillräckligt stora mängder Nolva för att käka det som godis och min Arimidex kommer att räcka som det ser ut nu.

Kosten
Eftersträvar ett överskott på ~500kcal för att lägga på mig så litet fett som möjligt när jag bygger massa och minst 2.5g protein per kg kroppsvikt, vilket blir 3500kcal Äter de livsmedel jag känner för. Det blir mycket tonfisk, kvarg, nötkött, kyckling, riskakor och avokado. Ska erkänna att jag inte äter som någon renodlad bodybuilder. Men ska försöka hålla det så cleant som möjligt

Kosttillskotten:
Vassle protein
Kasein protein
Omega-3
Magnesium
Kreatin

Träningen:

Kommer köra på ett hederligt push pull leg schema i början sen kommer jag köra varje muskelgrupp för sig själv. 6 dagars träning och 1 dags vila blir upplägget.
Gillar att köra ppl då jag växer jäkligt fort och det känns skönt att få pumpa samma muskelgrupper 2ggr i veckan. Det jag lite tycker är drygt är att jag det känns som man inte isolerar muskelgruppen lika bra som på när man kör varje muskel för sig.
Men nu när jag ligger på AAS kan jag förlänga passen lite.

Jag är medveten om att man inte ska ta doping när man är såhär ung men jag känner att det spelar ingen roll vad ni säger. Jag är fast besluten.
Som tur är har jag en kvinna i mitt liv som inte bryr sig ett dugg om jag dopar mig. Har förklarat fördelarna, att sexlivet blir livligare. Hon vart nöjd med det svaret
Imorgon på tisdag börjar jag min lilla resa.
Kommer använda tråden som en dagbok så jag kan kika tillbaka på min progress.
Trevlig måndag på er!
Citera
2023-12-04, 20:11
Medlem
Spännande! Är i din ålder och har samma inställning, jag bestämmer över min kropp.
Kul med nya ansikten, kör hårt och uppdatera oss!
Mvh
Citera
2023-12-05, 15:45
Medlem
Kör hårt men skynda långsamt. 500mg + dbollarna är jävligt gott och väl. Ska du dessutom lägga in ett extra prepp på slutet finns det absolut ingen anledning att dessutom höja testo dosen till 750.

Gör vad du vill men va lite smart med det.
Citera
2023-12-05, 20:13
Medlem
torrans avatar
500mg test + dbollar, det är good to go! Borde ej vara några problem sålänge du har koll på ditt östro!

Men varför ska du slänga in deca efter 50 dagar?? Du ska köra ett 19-nor prepp, din första kur seriösa kur. Det är ingen bra idé. Du ska också Deca som är ökänt för att göra dig riktigt svajig i skallen och sist låg du ON i 60 dagar och fick kliva av. Då är det bättre att du avvaktar med deca, lär dig lite om din kropp först, får en lyckad kur under bältet och sedan slänger in deca längre fram.

Har du plan hur du ska hantera prolaktin/östro-sides? Hur ska du lägga upp PCT? För du är medveten att deca har extremt lång halveringstid och inte kommer vara ute ur systemet de 4 veckorna du kör HCG?

Håll dig till testot och ryssarna tycker jag, vänta med deca tills du åtminstone vet bättre hur din kropp reagerar på testo och hur du hanterar östro-sides, vilka doser AI du ska osv!

Mvh
Torran
Senast redigerad av torran 2023-12-05 kl. 20:22.
Citera
2023-12-05, 20:22
Medlem
Instämmer med Torran

Kör hårt!
Citera
2023-12-05, 21:13
Medlem
flashbackawards avatar
Idag blev det ett push pass. Kändes bra förutom att min vänstra Axel låser sig och jag får dålig rörlighet i den efter passen.
Det är något med någon nerv som krånglar, ska till läkaren imorgon och se vad dem säger. Kände mig sjukt svag i bänkpressen idag. Jag var helt slut när jag kom till triceps momenten. Lite testo ordnar nog det! Satte i mig 2ml testo E idag samt 50mg dianabol.

Jag har läst er kritik och jag tar in vad ni säger, jag väntar med deca! Jag håller med det ni säger.

Nu är jag sjukt trött och det blir tidig läggdags. Trevlig tisdag på er
Citera
2023-12-06, 11:46
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackaward
Idag blev det ett push pass. Kändes bra förutom att min vänstra Axel låser sig och jag får dålig rörlighet i den efter passen.
Det är något med någon nerv som krånglar, ska till läkaren imorgon och se vad dem säger. Kände mig sjukt svag i bänkpressen idag. Jag var helt slut när jag kom till triceps momenten. Lite testo ordnar nog det! Satte i mig 2ml testo E idag samt 50mg dianabol.

Jag har läst er kritik och jag tar in vad ni säger, jag väntar med deca! Jag håller med det ni säger.

Nu är jag sjukt trött och det blir tidig läggdags. Trevlig tisdag på er

Tjenare och kul med ett nytt ansikte, håller tummarna för dig och att du får en bra kur!

Klokt att du avvaktar med deca. Nu har jag kört det otaliga gånger ihop med Testo C men jag har turen att min kropp och mitt system hanterar det mesta utan sides även på höga doser. Men många får jobbiga sides på deca så därför blev jag glad att du är så mottaglig för input som du är. Kör testo only nu så kan du addera till deca nästa gång. Personligen har jag i alla år avstått orala eftersom de slår på levern. Men som du säger: Du är kapten över din kropp.

Kör hårt! // Ivan
Citera
2023-12-24, 00:40
Medlem
flashbackawards avatar
Nu har grejerna börjat kicka in kan jag säga. Kuken står som en lyktstolpe, välmåendet är ökat. Träningen flyter på som smör för mig. Blev ett ryggpass idag fick så jävla skön kontakt. Körde lite baksida axlar också helvete vad dem svällde upp. Ländryggen ska vi inte ens prata om trodde nästan att ryggen skulle spricka ett tag

Har varit utan frugan en stund nu och idag var jag så kåt så det blev 5st orgasmer utformad utav min vänstra hand. Känns lite halv tragiskt att sitta och runka såhär intensivt dagen innan jul.
Ska träffa henne i mellandagarna så ska tömma masken för fullt då.

Jag har ju en riktig beroende hjärna jag, kan inte sluta tänka på vad jag ska kura på mer efter detta. Fan så gutt jag mår!

God jul på er!
Citera
2023-12-26, 17:37
Medlem
flashbackawards avatar
Det blev ett armpass idag, mycket fokus på tricep-longhead. trycket kändes skönt idag lite lättare vikter men det kändes bra!
Satan vilken pump jag fick i underarmen idag när jag körde biceps curl med rak stång. Redig runk muskel där
Satte ett stick idag också, Osaka Hormone är underbar. Inget pip alls, lite dyrare än vissa andra kanske men det är det värt.

Just nu känns livet lite sådär. Det går upp och ner hela tiden. Ena dagen kan jag må skit bra och sen andra dagen är jag skit deppig. Jag och tjejen har lite jobbig period just nu. Hon känns så jävla avstängd inför mig, hon lägger inte ner en sekund på mig. Jag har påpekat detta och då får jag som svar att hon har fullt upp hela tiden vilket är bs. Man gör tid för varandra så är det bara. Jag gör som alla andra män just nu. Dämpar smärtan genom att lyfta skrot.

Nu ska jag dra i mig lite käk. Hoppas ni hade en trevlig julafton med nära och kära!
Citera
2024-04-05, 14:49
Medlem
flashbackawards avatar
Dbollarna och testot gjorde verkligen sitt!
Helvete vilken styrka det gav mig.

Nu kommer ni klaga och bli arga på mig. Men Ove här har injicerat 300mg Testo E samt 200mg Tren E

Tyvärr har jag ju blivit helt fixerad utav steroider, träning, kost. Missbrukare som man är så var man ju tvungen att gå på det tyngsta på marknaden.

Hoppas ni hade en fin påsk!
Citera
2024-04-05, 15:00
Medlem
Epimaness avatar
Gör upp en bra plan och sedan håller du dig till planen. Annars så kommer du falla för diverse impulser och vips så tar du tren.

Har du tänkt på att ta blodprov och se diverse värden? Tänk på din hälsa.
Citera
2024-04-06, 06:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackaward
Dbollarna och testot gjorde verkligen sitt!
Helvete vilken styrka det gav mig.

Nu kommer ni klaga och bli arga på mig. Men Ove här har injicerat 300mg Testo E samt 200mg Tren E

Tyvärr har jag ju blivit helt fixerad utav steroider, träning, kost. Missbrukare som man är så var man ju tvungen att gå på det tyngsta på marknaden.

Hoppas ni hade en fin påsk!

Absolut inte!

Jag känner så att man vet själv "vem man är" och känner du att du var redo för det så kör på😁💪
(men jag kanske är lite patisk där för jag slog i mig mina första 0,7ml Tren A igår) 🤣
Dock så har jag ett par orala kurer bakom mig och även suttit och pluggat på i ca 7års tid på om både sarms och AAS.

Men har man bara gjort sin läxa och vet hur man reagerar på alla sideffekter och hur man kontrar dem så vafan bara kör.

Jag själv är på
600mg testo c/ew
600mg EQ/ew
200mg Tren a/ew
50mg proviron/ ed

Hur länge har du legat på testot och Tren e?
Hur mår du på det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in