Som svar på varför man går till en hora...
Jag har haft lika många/långa flickvänner som vilken annan kille som helst. Jag skulle troligen kunna få en ny rätt snart om jag orkade anstränga mig, vilket jag inte gör nu av privata skäl. Jag respekterar alla tjejer, även de som väljer att prostituera sig. De som säger att killar utnyttjar dessa tjejer borde fundera över sin egen respekt för deras fria val/vilja. Ingen i detta land är tvingad att prostituera sig mer än de som är "importerade" och där kan man ju göra valet som kille att inte köpa just deras tjänser, utan köpare, ingen marknad. Välj seriösa, fria tjejer så gott det går!
I mitt fall just.nu handlade det om att frk. höger inte längre hade nån lugnande effekt på min drift. Jag har också alltid varit fascinerad av tanken att "om jag lägger upp XX:- kan jag ha SEX med den där tjejen, kalla det makt eller nåt. Sen handlar det också om att få knulla en tjej med en verkligen fin kropp, inget säger att jag nånsin kommer att få en sådan flickvän. Flickvän garanterar ju inte fin kropp, "bara" sex, kärlek och allt det andra. Tillfredsställelse? Jodå, det funkade ör mig och Julias kropp kommer jag att minnas länge :)
Och... jag har ett bra jobb, jag ser bra ut och jag har självförtroende. Mao... steroetypen av nån snuskig oattraktiv suput vars ENDA utväg är att KÖPA sex stämmer inte alls på mig.