• 1
  • 2
2000-07-13, 14:04
Medlem
Som svar på varför man går till en hora...

Jag har haft lika många/långa flickvänner som vilken annan kille som helst. Jag skulle troligen kunna få en ny rätt snart om jag orkade anstränga mig, vilket jag inte gör nu av privata skäl. Jag respekterar alla tjejer, även de som väljer att prostituera sig. De som säger att killar utnyttjar dessa tjejer borde fundera över sin egen respekt för deras fria val/vilja. Ingen i detta land är tvingad att prostituera sig mer än de som är "importerade" och där kan man ju göra valet som kille att inte köpa just deras tjänser, utan köpare, ingen marknad. Välj seriösa, fria tjejer så gott det går!

I mitt fall just.nu handlade det om att frk. höger inte längre hade nån lugnande effekt på min drift. Jag har också alltid varit fascinerad av tanken att "om jag lägger upp XX:- kan jag ha SEX med den där tjejen, kalla det makt eller nåt. Sen handlar det också om att få knulla en tjej med en verkligen fin kropp, inget säger att jag nånsin kommer att få en sådan flickvän. Flickvän garanterar ju inte fin kropp, "bara" sex, kärlek och allt det andra. Tillfredsställelse? Jodå, det funkade ör mig och Julias kropp kommer jag att minnas länge :)

Och... jag har ett bra jobb, jag ser bra ut och jag har självförtroende. Mao... steroetypen av nån snuskig oattraktiv suput vars ENDA utväg är att KÖPA sex stämmer inte alls på mig.
Citera
2000-07-13, 19:31
Medlem
Därför hora

jag tycker det var bra skrivet
Citera
2000-07-14, 10:59
Medlem
Därför hora

>Jag har haft lika många/långa flickvänner som vilken annan kille som >helst. Jag skulle troligen kunna få en ny rätt snart om jag orkade >anstränga mig, vilket jag inte gör nu av privata skäl. Jag

Bevisa det.

PS. Alla som läser skribenterna på denna sida kan snabbt dra sina egna slutsatser. Vilken vanlig tjej skulle vilja ha en kille som skriver "alla tjejer är horor" "horan ska ha kuk" "knulla sprutludret", och som sedan gråter ut i inlägg efter inlägg att "Julia" eller nån annan är 500:- för dyr...Det tyder väl snarare på ett sorts asocialt beteende och att man inte får gratis sex och att horsexet är allt man får, Annars skulle väl inte en femhundring vara så mycket att gråta över...?? De flesta männen här inne har ett mycket ovårdat språk, verkar omogna och trasiga människor, samt har en argumentation på ett barns nivå (uppskattar man inte att KÖPA sex är man en "feminist". Moget....)
Citera
2000-07-14, 11:22
Medlem
Därför hora

Bevisa det? Ska du ha namn och telenummer till mina ex eller hur f*n skulle jag kunna bevisa det för dig här? Om du hittar ett enda inlägg från mig där jag pratar om att "knulla sprutludret" eller "alla tjejer är horor" så är det imponerande för det finns inga... Sluta prata med kollektivet här, svara _mig_ istället, men det törs/kan du väl inte. Att diskutera priser är väl inte så lustigt.
1. Det ÄR dyrt.
2. Marknaden finns för att både köpare och säljare finns. Inte minst säljaren och denna får som på vilken annan marknad som helst finna sig i att bli granskad, kritiserad eller kanske rekommenderad.
Nu handlar detta inte som det kanske låter som om en vara utan snarare en tjänst även om den är lite speciell som sådan med. Men faktum kvarstår, tjejen har valt att sälja den här tjänsten och det finns köpare, sålunda en marknad som fungerar precis som alla andra, live with it.
Du åker taxi i Sthlm (tjänst om än ej kroppslig) och tycker det är dyrt, du klagar över det, skillnad? 0. Du gå till en kiropraktor som du tycker suger.. du avråder dina vänner från att gå dit. Varför kan inte denna tjänst diskuteras och klagas på? För att du finner den avsmaklig? Det är frivilligt att vara här... ingen tvingar dig att komma hit och se det du ogillar. Fint va?
Citera
2000-07-14, 13:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Därför hora

Den som sa det han var det... Låter det bekant?

"De flesta männen
här inne har ett mycket ovårdat språk, verkar omogna och trasiga människor,
samt har en argumentation på ett barns nivå"
Citera
2000-07-14, 14:51
Medlem
Därför hora

Bob: Lätt för dig att sitta här och raljera. Du påstår att du minsann är en normal kille. Men dina övriga inlägg talar dock sitt tydliga språk - du vill köpa sex av prostituerade, och du framstår som desperat, och du verkar lite korkad, ger nästan ett efterblivet intryck. Du får säja vad du vill- en liten onanist är allt du någonsin kommer att bli. Och som horköpare tillhör du en liten minoritet, speciellt om dina besök hos prostituerade skett mer än en gång.

Om abnormitet kännetecknas av avsteg från normen - så är du abnorm i din roll av horköpare.
Citera
2000-07-14, 16:06
Medlem
Därför hora

Ja Ollon, abnormitet är något som du borde känna till ja..
Citera
2000-07-14, 16:11
Medlem
Därför hora

Men okunnige Ollon...... Återigen drömmer du...... Sexköpare är inte en liten minoritet..... 14% av männen i Sverige är inte en "liten" utan en väldigt "stor" minoritet...... Och 70% av amerikanska männen är faktiskt en majoritet! Och 95% av alla thailändare är mer en än majoritet! Det är nästan alla! Så ligger det till, lilla okunniga fanatiker......

Men sjuka människor som du är en väldigt liten minoritet. Annars skulle vi se mer av såna som dig härinne. Men nu är du helt ensam vilket tyder på, tack och lov, att inga andra människor delar dina abnorma åsikter.......
Citera
2000-07-14, 17:33
Medlem
Därför hora

Jag är din elaka sida... Grrr...
Citera
2000-07-14, 18:06
Medlem
Därför hora

17% av männen i denna "seriösa undersökning" hade någon gång i sitt liv betalat för sex.

Av dessa hade 0% - jag återupprepar: 0% (noll procent) av dessa män besökt en prostituerad de senaste 12 månaderna (det senaste året).

Av detta kan vi dra slutsatsen att regelbundna sexköpare är en extremt liten minoritet som är så marginaliserad att de inte kom med i denna, sk "undersökning".

Och att återkommande horköpare - som alltså inte tillhör majoriteten, har ett beteende utanför normen - således kan betraktas som abnorma i sitt beteende. Och en marginaliserad grupp.

(vilka män som tillfrågades presenterades tyvärr inte som sig bör av en seriös undersökning; om det var män i storstäder - män i anslutning till porrbutiker eller vilka som nu besvarade frågorna. Var det kanske till och med män i kontakt med psykiatrin som fick besvara dessa frågor?? Utan dessa fakta är en sådan undersökning varken speciellt seriös eller säjer någonting alls. helt oanvändbar, tyvärr)

Citera
2000-07-15, 07:32
Medlem
Därför hora

Bekymret med sådana som Ollon är att de totalt saknar förmåga att tänka rationellt. Han vänder och vrider på siffror i sin sjuka fantasivärld så att de till slut blir helt absurda. Enligt hans förvirrade synsätt skulle förlust av oskuld också vara något onormalt eftersom endast 2% av befolkningen gjort det sista året. Nä, som ni märker går det inte resonera som han gör. Det som är intressant är ju hur många som totalt köpt sex i landet. Eller hur många som totalt förlorat oskulden. 14% har totalt köpt sex i Sverige och över 95% har totalt förlorat oskulden ifall man räknar på landets vuxna manliga befolkning. En avsevärd skillnad mot 0% respektive 2% !

Nu kommer hans sjuka hjärna att reagera och undra hur jag kan jämföra förlust av oskuld med köp av sex, men det jämförande exemplet visar tydligt hur ihåligt hans resonemang är. Det håller helt enkelt inte i verkligheten!

Sedan fortsätter han i sin stora förvirring att påstå att sexköpare är en abnorm minoritet och inte har några andra kontakter med kvinnor. Även där har han ju uppenbart helt fel. Eller var har du dina belägg för det Ollon? Alla som sysslar seriöst med sådana här frågor vet att sexköpare är precis vem om helst (se gärna tidigare inlägg för bevis). Det finns alltså inget sätt att skilja en sexköpare från vanliga män, speciellt med tanke på att de flesta dessutom är gifta och har barn. Så även där har han ju totalt fel. Faktum är att han faktiskt haft fel i precis allt han skrivit hittils. Han hjärna är faktiskt oförmögen att skriva något rätt. Sorgligt men sant.......
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in