2023-12-02, 16:27
Medlem
Room531s avatar
Menar inte sitta och dra i sig lite gräs som Rogan schmogan som såsiga potatisar - men fullt ös, gränsland till aggressionsproblem och pulverlinor upp i snoken, viftandes med nunchucks babblandes i 180, ja något mer kaotiskt. Det vore intressant att se, potentiellt...

Finns det några såna störda podcasts där ute?

Menar där de sitter och super, trippar eller något annat, pysslar, snackar strunt, ibland nära tappar kontrollen eller bara gör allmänt störda saker under påverkan, ringer upp random folk och trollar osv.

Har inga exempel, men här är från en där Mike Tyson trycker i sig 4g cubensis eller något, (men med tolerans, och märks knappt så mycket han trycker i sig)
https://www.youtube.com/watch?v=A-n35u6mDO0
Senast redigerad av Room531 2023-12-02 kl. 16:36.
Citera
2023-12-02, 16:31
Medlem
Room531s avatar
Kom att tänka på weiron i ottan. https://www.youtube.com/watch?v=viV_r_XxPfY

Det hade varit en bra podcast..!
Citera
2023-12-02, 16:45
Bannlyst
Vill du se människor bli väcka? Det är väl bara gå ut på krogen, eller sponsra mig!

Men skämt åsido, vet att F&F gjorde en fyllepodd som blev sådär, har stött på några amerikanska poddar men fylla dödar snacket, det skriks och gapas i varandras munnar och tråden tapps helt…

Joe Rogan käkade svamp tillsammans med Post Malone, kan det vara något som faller sig i smaken?
Citera
2023-12-02, 16:54
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizoflens
Vill du se människor bli väcka? Det är väl bara gå ut på krogen, eller sponsra mig!

Men skämt åsido, vet att F&F gjorde en fyllepodd som blev sådär, har stött på några amerikanska poddar men fylla dödar snacket, det skriks och gapas i varandras munnar och tråden tapps helt…

Joe Rogan käkade svamp tillsammans med Post Malone, kan det vara något som faller sig i smaken?
Vet inte, men lät som en kul grej för stunden. Du kanske har rätt att konceptet mer låter kul i teorin, men det kan nog bli bra med rätt personer.

Nja, jo har sett några avsnitt på JRE där det dricks, röks och käkas svamp med musiker, några gånger blir det bra men det är iaf en ganska städad stämning jämfört med veiron ovan som man kunde tro tagit en massa annat kul med morgonkaffet haha.
Senast redigerad av Room531 2023-12-02 kl. 16:58.
Citera
2023-12-02, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Menar inte sitta och dra i sig lite gräs som Rogan schmogan som såsiga potatisar - men fullt ös, gränsland till aggressionsproblem och pulverlinor upp i snoken, viftandes med nunchucks babblandes i 180, ja något mer kaotiskt. Det vore intressant att se, potentiellt...

Finns det några såna störda podcasts där ute?

Menar där de sitter och super, trippar eller något annat, pysslar, snackar strunt, ibland nära tappar kontrollen eller bara gör allmänt störda saker under påverkan, ringer upp random folk och trollar osv.

Har inga exempel, men här är från en där Mike Tyson trycker i sig 4g cubensis eller något, (men med tolerans, och märks knappt så mycket han trycker i sig)
https://www.youtube.com/watch?v=A-n35u6mDO0

En typisk sak med hallucinogener är att de påverkar folk relativt deras hjärnkapacitet. En Elefant kräver ungefär dubbla dosen från en människa medans en krokodil kräver hundrafalt mer. Trots sin minder storlek. Det kanske säger något
Citera
2023-12-02, 17:13
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
En typisk sak med hallucinogener är att de påverkar folk relativt deras hjärnkapacitet. En Elefant kräver ungefär dubbla dosen från en människa medans en krokodil kräver hundrafalt mer. Trots sin minder storlek. Det kanske säger något
Jo kanske det men Tyson brukar sitta och röka joints proppade med svamp på sin podcast hotboxing ibland... Tror han använder det regelbundet
Senast redigerad av Room531 2023-12-02 kl. 17:16.
Citera
2023-12-02, 18:14
Medlem
Vattenfyllds avatar
Jag hade tittat!
Citera
2023-12-02, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Jo kanske det men Tyson brukar sitta och röka joints proppade med svamp på sin podcast hotboxing ibland... Tror han använder det regelbundet

Spännande! Jösses
Citera
2023-12-02, 20:03
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Jag hade velat se ett Big brother, med droger.
Tjackhelg i huset, finalisterna käkar syra, ayahuascakväll, finalvecka med heroinlandning.
Typ så..

Men en podcast där 2-4 tjackisar går lös på diverse hemmaprojekt, hade inte varit fyskam det heller!
Citera
2023-12-02, 21:04
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Jag hade velat se ett Big brother, med droger.
Tjackhelg i huset, finalisterna käkar syra, ayahuascakväll, finalvecka med heroinlandning.
Typ så..

Men en podcast där 2-4 tjackisar går lös på diverse hemmaprojekt, hade inte varit fyskam det heller!

Halv 8 hos mig kanske, i ny trippning,tappning menade jag
Citera
2023-12-03, 14:57
Medlem
Sinnerstens avatar
Någon form av "Extreme Home Makeover/Robinson"
Fast med Tjack.

Dom startar massa projekt som dom inte avslutar och lägger tid och pengar på att fylla huset och gården med skrot.

Alla grälar och nån får stroke i varje avsnitt.

Den som får stroken "vinner" och slipper vara med nästa veckas avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in