2023-12-02, 14:28
Medlem
Sterges avatar
Skrmen p TV fick en klmskada nr jag skulle flytta p apparaten. Det r rnder bde vertikalt och horisontellt. Yttre skador tcks inte av garantin och min hemfrskring tcker inte detta. Finns det nn vg att g? TVn r bara ngra mnader gammal och vill inte kassera den.
Citera
2023-12-02, 14:35
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterge
Skrmen p TV fick en klmskada nr jag skulle flytta p apparaten. Det r rnder bde vertikalt och horisontellt. Yttre skador tcks inte av garantin och min hemfrskring tcker inte detta. Finns det nn vg att g? TVn r bara ngra mnader gammal och vill inte kassera den.
Frmodligen till soptippen tyvrr. Vet att byta panel var bra mycket dyrare n att kpa en ny tv frut iaf. Men saker kanske har ndrats och jag r ingen expert p omrdet. Vilken modell r det?
Citera
2023-12-02, 14:37
Medlem
Sterges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Frmodligen till soptippen tyvrr. Vet att byta panel var bra mycket dyrare n att kpa en ny tv frut iaf. Men saker kanske har ndrats och jag r ingen expert p omrdet. Vilken modell r det?

Det r en Andersson QLED6531UHDA.
Citera
2023-12-02, 14:44
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterge
Det r en Andersson QLED6531UHDA.
Finns nog inte en chans att det skulle bli billigare n att kpa en ny tv tyvrr. Finns det ngot positivt s r det ju att du inte direkt har den dyraste tv:n p marknaden ven om 6990kr r mycket pengar.

Kanske inte det roligaste s hr innan jul men snt r livet.
Citera
2023-12-02, 15:58
Medlem
En liten liten chans, en kompis fick linjefel i nederkant och vart arg. Vi testade byta upplsning
till smre' och det nstan frsvann helt. Han kunde leva med det sa han.

Men det var ftal rnder i nederkant allts. r det vertikalt ocks s funkar det nog inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in