Citat:
Ursprungligen postat av
Burkgurka
Oftast är det självförvållat eller självmord, men alltför många vägrar acceptera det och diktar istället ihop diverse avlägsna teorier om gärningsmän, tystnadskulturer, bögstorys och diverse annat.
Det som är det allra mest sannolika i det här fallet är att även här är det självförvållat/självmord och ingen som håller tyst. Främst baserat på att han gav sig ut i ovädret och att även bilen saknas.
Se även tidigare inlägg kl 7:38. Ett bra exempel på hur även detta troligen slutat.
Jag håller med dig till mycket absolut, oftast är det självförvållat eller självmord MEN
1. en kille på 20 , 17 och 16-17 år som 3 av dem nämnda killarna var ( elliott var 20) försvinner inte självmant likadant som tex en tungt kriminell person i organiserad brottslighet gör, på vilket sätt skulle en så ung person kunna försvinna och för vilken annledning? om man vill försvinna från någon handlar det oftast av rädsla, rädsla för snuten eller en eventuell gärningsman.
2. Om dessa personer begått självmord lämnas i 90% av fallen ett avskedsbrev eller så handlar man i ren affekt och då hittas man lätt, när man är i den fasen i livet att man mår så dåligt att man tänker '' jag avslutar mitt liv'' tänker man inte rationellt och man tänker inte heller på vart man ska dö så ingen hittar personen eller bilen i fråga.
Det är bara det jag tycker är så skumt, 3 killar försvinner aldrig hittade och en bil gick upp i rök, med dagens polis utveckling borde jag säger inte att det är men det borde vara omöjligt.