Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
MP. "Den ansvariga insatsgruppen arbetar fortsatt med försvinnandet.
Sökandet efter Elliot kommer att fortsätta med hjälp av allmänheten då det finns nya aktuella sökområden att ta del av".
Tack och lov för det! Nu börjar ju stugägare här och där i vb och nb, de vid hav, sjö, åar och tjärnar komma och börjar fixa och dona, badare som doppar sig på stränder och bryggor i denna värme nu här uppe. Båtägare och fiskare rör sig mer och mer...Hoppas hoppas att någon/några hittar E och/bilen. Min egna spekulation är "försvunnen" i/vid/under vatten.
Förklaring. vb=västerbotten och nb=norrbotten.