• 1
  • 2
2023-12-01, 18:10
Medlem
zixls avatar
Någon som vet något mer om detta?

https://www.markposten.se/nyheter/fo...3-a5d1d51686fe

Missnöjd kund ... troligen inte
Citera
2023-12-01, 18:23
Medlem
GM borde vara etniskt svensk va? Kinna, är inte det en avlägsen bonnhåla?
Citera
2023-12-01, 18:23
Bannlyst
En person har skadats av ett vasst tillhygge på en frisörsalong i Marks kommun. Polisen har gripit en person misstänkt för försök till mord. Den misstänkte är en man i 25-årsåldern.
Händelsen har inträffat på en frisörsalong vid klockan 13 på fredagen.
Citera
2023-12-01, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
GM borde vara etniskt svensk va? Kinna, är inte det en avlägsen bonnhåla?

Du skojar?!
Jag passerar den byn nån gång per år och handlar.
Känner mig ibland som på semesterort. Hucklen och folk som pratar högt i telefon på annat språk.
Citera
2023-12-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Du skojar?!
Känner mig ibland som på semesterort. Hucklen och folk som pratar högt i telefon på annat språk.

Som du säger, det kryllar av gardintjuvar.

Ska tydligen vara ägaren till frisörsalongen som blivit attackerad av en anställd.
Citera
2023-12-01, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jedimasterr

Ska tydligen vara ägaren till frisörsalongen som blivit attackerad av en anställd.

Försöker placera var med hjälp av bild i tidningen men går bet.
Citera
2023-12-01, 18:49
Medlem
Citat:
Försöker placera var med hjälp av bild i tidningen men går bet.

Grovaliden 13
Citera
2023-12-01, 18:51
Medlem
Citat:
Du skojar?!

Sjukt, visste inte att invandringen var så utbredd på sådana platser. Trodde det mest var i städerna och närliggande.
Citera
2023-12-01, 22:21
Medlem
Jag brukar klippa mig där. Jag tror att ägaren(45års åldern) har blivit huggen av sin kollega (25års åldern)
Ägaren brukade alltid stå och skälla på den yngre kollegan för han gjorde ett värdelöst jobb. Han yngre turken verkade alltid allmänt skumt och är säker på att han har gått och tagit en sax och huggit ägaren.. så jävla tragiskt. Ägaren är jätte sjysst och gör alltid ett bra jobb
Citera
2023-12-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jedimasterr

Är du säker? Hur fick du reda på detta om man får fråga??
Det va mina misstankar men ändå.. helt sjukt
Citera
2023-12-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doilanyates
Jag brukar klippa mig där. Jag tror att ägaren(45års åldern) har blivit huggen av sin kollega (25års åldern)
Ägaren brukade alltid stå och skälla på den yngre kollegan för han gjorde ett värdelöst jobb. Han yngre turken verkade alltid allmänt skumt och är säker på att han har gått och tagit en sax och huggit ägaren.. så jävla tragiskt. Ägaren är jätte sjysst och gör alltid ett bra jobb
Jag får alltid lite skum känsla av dessa frisörer som konkurrerar med låga priser. När en klippning kostar 200kr eller mindre så tror jag inte att alla anställda ens har någon frisörsutbildning och knappt arbetstillstånd.
Citera
2023-12-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doilanyates

Låter som att han fick vad han förtjänade då. Tänk att behöva gå till jobbet och utstå nedvärderande kommentarer dagarna i ända bara för att få ihop till sitt levebröd. En civiliserad arbetsgivare beter sig inte på det viset.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in