2024-02-11, 18:04
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ytterligare en dålig match så inser han att han måste träna än hårdare och så får vi ett uppsving och så peakar han. Eller så är han top3 allsvensk spelare bara och vi får behålla honom.

Med risk att svära i kyrkan såg Erabi loj ut. Visst, han har varit skadad och inte varit med hela försäsongen. Men han har nog tankarna på annat håll. Alla kanske är supernöjda och tror att Erabis hjärta var det som gjorde att han stannade men jag vet att det bara var för att han blev skadad. Det är inte helt säkert att han kommer in i systemet lika smärtfritt som han gjorde i Martis 3-5-2. Inte alls givet.
Du har nog rätt. Sedan är det ingen hemlighet att jag gillar Dukanovic. Men det är klart att man tar alla chanser man får att plocka upp eventuella orosmoment hos konkurrenter.

Erabi däremot tror jag inte ett dyft på. Känns begränsad till sin "instagram-fysik". Plockar man bort hans pojkmuskler så finns det inte mycket till fotbollsspelare där. Nu är jag förvisso inte helt opartisk då jag avskyr dom flesta anfallare.
Senast redigerad av trazkei 2024-02-11 kl. 18:09.
Citera
2024-02-11, 18:05
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Spännande spaning från Sundberg på Fotbollskanalen angående Bajens match idag. Kommer Dukanovic under säsongen störas av tankar på framtiden? Nu såg jag inte matchen så jag vet inte hur korrekt det är. Men stämmer det borde Bajare bli oroliga.

Verkligen orolig efter hattrick senast. Med det sagt så hade han ingen bra match idag.
Citera
2024-02-11, 19:09
Medlem
cokehyenas avatar
Märkligt hur vissa lags förluster kommenteras mer friskt än andras.

Och hur vissa lag släpper in 15 mål och en viss supporter låtsas som att det regnar.
Citera
2024-02-11, 21:15
Medlem
Sluttabell Allsvenskan 2024

1. Malmö FF
2. IF Elfsborg
3. IFK Göteborg
4. BK Häcken
5. Kalmar FF
6. Mjällby AIF
7. Hammarby IF
8. Djurgårdens IF
9. IFK Värnamo
10. IFK Norrköping
11. AIK
12. IF Brommapojkarna
13. Halmstads BK
14. IK Sirius
15. GAIS
16. Västerås SK
Citera
2024-02-11, 23:02
Medlem
Valvantos avatar
Såklart man vinner afrikanska mästerskapen med en bajare i startelvan. Odilon - Snart i en toppklubb i PL!
Citera
2024-02-12, 00:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Såklart man vinner afrikanska mästerskapen med en bajare i startelvan. Odilon - Snart i en toppklubb i PL!
9 matcher och en mellanlandning för arbetstillstånd, ja det finns väl säkert konstigare saker att vara stolt över även om jag inte kan komma på dom just nu.

Vi har två spelare från vår akademi i Premier League.
Citera
2024-02-12, 00:23
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han försökte tramsa mot mig och då råka du hamna med för att vi håller på samma klubb inget bry sig om…
Hyenan har väl iofs blivit lily-white, visserligen med start till sommaren, men ändå
Citera
2024-02-12, 00:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Hyenan har väl iofs blivit lily-white, visserligen med start till sommaren, men ändå

Vi får se om några månader vad Kukräven hejar på när han blir utlånad?

GAIS? Häcken? Bajen?
Citera
2024-02-12, 00:27
Medlem
Teus avatar
Citat:
Vi får se om några månader vad Kukräven hejar på när han blir utlånad?

GAIS? Häcken? Bajen?
Ouch
Citera
2024-02-12, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambdasound3.0
Sluttabell Allsvenskan 2024

1. Malmö FF
2. IF Elfsborg
3. IFK Göteborg
4. BK Häcken
5. Kalmar FF
6. Mjällby AIF
7. Hammarby IF
8. Djurgårdens IF
9. IFK Värnamo
10. IFK Norrköping
11. AIK
12. IF Brommapojkarna
13. Halmstads BK
14. IK Sirius
15. GAIS
16. Västerås SK
Känns som att ifk bör ner lite grann, inte en chans att bajen blir bäst i stan men jag tror inte heller på 08 lagen med deras nuvarande trupper.
Citera
2024-02-12, 05:47
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
9 matcher och en mellanlandning för arbetstillstånd, ja det finns väl säkert konstigare saker att vara stolt över även om jag inte kan komma på dom just nu.

Vi har två spelare från vår akademi i Premier League.
Osar avundsjuka Klart man blir glad för en spelare man hittade tidigt, hade på besök i perioder om 1,5 år innan han kritade på när han fyllde 18. Snackat med honom efter träningar osv.
Citera
2024-02-12, 07:18
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Han försökte tramsa mot mig och då råka du hamna med för att vi håller på samma klubb inget bry sig om…
Tramsa?

Albin Ekdal spelade uppåt 30 matcher förra säsongen. Minns inte exakt. Totalt 90x20 min. Det är trams att förvänta sig en minskning på 75% i en mindre fysisk liga. Däremot är konkurrensen på vårt mittfält otroligt hård. Kan mycket väl bli så att SLH - Schüller - Bergvall tar startplatserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in