Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Ytterligare en dålig match så inser han att han måste träna än hårdare och så får vi ett uppsving och så peakar han. Eller så är han top3 allsvensk spelare bara och vi får behålla honom.
Med risk att svära i kyrkan såg Erabi loj ut. Visst, han har varit skadad och inte varit med hela försäsongen. Men han har nog tankarna på annat håll. Alla kanske är supernöjda och tror att Erabis hjärta var det som gjorde att han stannade men jag vet att det bara var för att han blev skadad. Det är inte helt säkert att han kommer in i systemet lika smärtfritt som han gjorde i Martis 3-5-2. Inte alls givet.

Du har nog rätt. Sedan är det ingen hemlighet att jag gillar Dukanovic. Men det är klart att man tar alla chanser man får att plocka upp eventuella orosmoment hos konkurrenter.
Erabi däremot tror jag inte ett dyft på. Känns begränsad till sin "instagram-fysik". Plockar man bort hans pojkmuskler så finns det inte mycket till fotbollsspelare där. Nu är jag förvisso inte helt opartisk då jag avskyr dom flesta anfallare.