2024-02-11, 07:17
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
John är en träningsprodukt och borde ju insett att allsvenskan gör man inte halvtränad, han har varit skadad och missat chansen att bli Mr AIK. Samtidigt börjar han bli till åren och det är nu det ska, mer eller mindre, avgöras vilket legacy han ska ha. Min poäng med allt detta är att han borde komma tillbaka bättre tränad än på väldigt länge och i bra form är Guidetti en tillgång. Jag tror på en positiv överraskning. Bara för att ni ska få möjlighet att gå tebax i november och håna mig, den bjuder jag på, slår jag till med 10+ mål på John.
Finns väl ingen som är mer "Mr AJK" än Guidetti?

Rinkebysvenskan, det uppblåsta egot och den skakiga självkänslan.

Solna upp i dagen.
Citera
2024-02-11, 07:18
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tror Ekdal kommer spela typ 5 av 30 för er

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Han lär hålla ett par matcher i cupen för att sedan gå sönder lagom till premiären och va frustrerad till mitten av maj när han kommer tillbaka men skynda långsamt och kanske lira hoppa in i en handfull matcher fram till EM och sen börjar skadorna igen.

Nåt sånt. Rapporterna säger att han verkligen inte legat på latsidan under vintern men har svårt å tro att vi kommer få ut särskilt mycket av Guidetti, tragiskt nog.
Säger väl en del om hans klass när ni är så fixerade vid hans eventuella skada.
Citera
2024-02-11, 07:30
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ena citatet gäller ju Guidetti. Tror inte någon är livrädd för Ekdal, har känts trött rätt länge. Skönt för Dif att Bergvall redan är såld. Jag tror inte Tottenham kommer jubla över sin investering när ligan väl drar igång och de får se honom "in action".
Citera
2024-02-11, 07:39
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Finns väl ingen som är mer "Mr AJK" än Guidetti?

Rinkebysvenskan, det uppblåsta egot och den skakiga självkänslan.

Solna upp i dagen.
Där måste jag ju iofs ge dig rätt.
Citera
2024-02-11, 13:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Nog för att du är "speciell" och förpestar denna del av forumet men hur kan du undgå å märka att jag skrev om Guidetti och Skarparattarn skrev om Ekdal?
Citera
2024-02-11, 14:47
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag tänkte faktiskt på dif tidigare i dag när jag såg att City startade med de Bruyne och Bernardo Silva på bänken. Den lyxen ...
Hahaha ja likheten är slående!
Citera
2024-02-11, 17:38
Medlem
trazkeis avatar
Spännande spaning från Sundberg på Fotbollskanalen angående Bajens match idag. Kommer Dukanovic under säsongen störas av tankar på framtiden? Nu såg jag inte matchen så jag vet inte hur korrekt det är. Men stämmer det borde Bajare bli oroliga.
Citat:
Djukanovic såg ut att tänka på sig själv mer än laget, var ofta egoistisk och värderade svagt,
Citera
2024-02-11, 17:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Nog för att du är "speciell" och förpestar denna del av forumet men hur kan du undgå å märka att jag skrev om Guidetti och Skarparattarn skrev om Ekdal?

Han försökte tramsa mot mig och då råka du hamna med för att vi håller på samma klubb inget bry sig om…
Citera
2024-02-11, 17:55
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Spännande spaning från Sundberg på Fotbollskanalen angående Bajens match idag. Kommer Dukanovic under säsongen störas av tankar på framtiden? Nu såg jag inte matchen så jag vet inte hur korrekt det är. Men stämmer det borde Bajare bli oroliga.
Så såg det ut delar av föregående säsong och idag. Bra att han är nere på jorden efter 3 mål senast.
Citera
2024-02-11, 17:55
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Jobbigt för en orutinerad Hellberg att hantera.
Citera
2024-02-11, 17:56
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Så såg det ut delar av föregående säsong och idag. Bra att han är nere på jorden efter 3 mål senast.

Citat:
Viktor Djukanovic visade frustration mot HJK och sparkade bort bollen och skällde på lagkamrater.

Bra? Nä du käre Puff. Ni får nog skrapa bort några nollor från prislappen där...
Senast redigerad av trazkei 2024-02-11 kl. 18:00.
Citera
2024-02-11, 18:00
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Bra? Nä du käre Puff. Ni får nog skrapa bort några nollor från prislappen där... ;?
Ytterligare en dålig match så inser han att han måste träna än hårdare och så får vi ett uppsving och så peakar han. Eller så är han top3 allsvensk spelare bara och vi får behålla honom.

Med risk att svära i kyrkan såg Erabi loj ut. Visst, han har varit skadad och inte varit med hela försäsongen. Men han har nog tankarna på annat håll. Alla kanske är supernöjda och tror att Erabis hjärta var det som gjorde att han stannade men jag vet att det bara var för att han blev skadad. Det är inte helt säkert att han kommer in i systemet lika smärtfritt som han gjorde i Martis 3-5-2. Inte alls givet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in