2024-10-06, 16:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Svårt att läsa vad du skriver så där långt ner.
Pinsamma bajen som vanligt!
Citera
2024-10-06, 16:40
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Och vadet är väcken!

Haha bra försök! En justering av tiden skulle jag kunna vara snäll och kompromissa om. Med en ordentlig ursäkt på det såklart.
Citera
2024-10-06, 16:47
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Pinsamma bajen som vanligt!

Grindif.
Citera
2024-10-06, 16:51
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Grindif.
Hur känns det att allt ni kan drömma om är att bli bäst i stan en säsong och det är en av dom största framgångarna i klubbens historia?
Citera
2024-10-06, 16:54
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Hur känns det att allt ni kan drömma om är att bli bäst i stan en säsong och det är en av dom största framgångarna i klubbens historia?

Bättre än att ligga trea.
Citera
2024-10-06, 16:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Bättre än att ligga trea.
Det tror jag inte en sekund på. Vi vet hur det känns att vinna guld och spela Europa. Men kul att ni har en chans att bli bäst i stan.
Citera
2024-10-06, 16:57
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Haha bra försök! En justering av tiden skulle jag kunna vara snäll och kompromissa om. Med en ordentlig ursäkt på det såklart.
Tänkte om jag ignorerade ditt förra inlägg och spelade dum så kanske du skulle skämmas över inte gå med på det.

Hahaha vad fan? Ursäkt? Det är ju inte direkt så att jag satt på din morsa?

Men visst, du kan få en liten ursäkt. Och så börjar jag använda avataren av ditt val nu och har den fram till sommaruppehållet nästa år.

Deal?
Senast redigerad av trazkei 2024-10-06 kl. 17:01.
Citera
2024-10-06, 17:01
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Hur känns det att vara på bortaplan var man än är i sin egen stad? Att inte ens ha en enda pub att ta en bira på och känna att det är hemma? Att alltid spela derbyn på bortaplan och bli sönderknullade på plan och läktare år efter år med extremt få undantag? Vi ses om två veckor.
Citera
2024-10-06, 17:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Hur känns det att vara på bortaplan var man än är i sin egen stad? Att inte ens ha en enda pub att ta en bira på och känna att det är hemma? Att alltid spela derbyn på bortaplan och bli sönderknullade på plan och läktare år efter år med extremt få undantag? Vi ses om två veckor.
Jag vet inte, aldrig upplevt något utav det du nämner. Vi ses och på ett eller annat sätt blir ni krossade
Citera
2024-10-06, 17:10
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Jag vet inte, aldrig upplevt något utav det du nämner. Vi ses och på ett eller annat sätt blir ni krossade
Sånt där snack får du ta i fäktnings-tråden.
Citera
2024-10-06, 17:11
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Hur känns det en säsong där ni haft ett makabert medflyt och tränare som trollat med knäna att ändå inte vinna någon titel? Har ni ens vunnit något på 20-talet ännu?

Katten på råttan på snöret har aldrig varit mer passande. Om vi nu idag klargjort att vi är katten och gnaget de facto är råttan, så kanske du kan lista ut vilka ni är i denna liknelse?
Citera
2024-10-06, 17:12
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Tänkte om jag ignorerade ditt förra inlägg och spelade dum så kanske du skulle skämmas över inte gå med på det.

Hahaha vad fan? Ursäkt? Det är ju inte direkt så att jag satt på din morsa?

Men visst, du kan få en liten ursäkt. Och så börjar jag använda avataren av ditt val nu och har den fram till sommaruppehållet nästa år.

Deal?

Tycker en ursäkt är på sin plats efter ett så dåligt val av vad från din sida😉

Vårat klubbemblem räcker gott och väl. Det kommer pryda din profil väl! Så kan du få hålla på Bajen såhär i slutet på säsongen också, så ser vi till att ordna europaplats!

Deal!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in