Citat:
Ursprungligen postat av
London
Däremot har de ju i år ett kvarvarande spelschema från helvetet om man dansar runt strecket. Vete tusan om de löser det denna gång?
Apropå sannolikheter har jag fortfarande inte fattat hur vi torskade vinsten senast. Inkast på offensiv halva med mindre än 30 sekunder kvar!? Gissar att man bara kan garva åt det men det är fortfarande to soon. Skönt med europamatch på torsdag; tre pinnar, 2 koefficienter och fem mill in på kontot hade iaf varit ett plåster över ett öppet jävla sår
Grattis till derbyvinsten btw - läste att el Gordo avgjorde. Ändå lite typiskt och humoristiskt även kopplat till Djurgårdsled. Aldrig förr har de spytts så mycket galla över föreningen som nu. Trots 2:a plats i tabellen (fortsatt), strafftorsk i cupfinalen och kvalificerade för Europa för andra gången någonsin. Rekordförsäljningar av Lucas och Dahl (position) på det.
Men… allt överskuggas av derbytorskar enligt generation Taylor Swift.
Lite som Guidetti fast precis tvärtom. Han har varit total katastrof över hela kontraktet men gjort succé i derbyn. Översätter jag vad Sofialäktarens mest högljudda har att säga så är han därför en lysande värvning när allt summeras.
Tycker djurgården viker ner sig alldeles för lätt, framförallt i matcher där man skulle kunna avancera eller närma sig malmö det spelar ingen roll vilka dom möter.
Men att hela tiden folk skriker på avgång på ToK är också löjligt! avancerade i Europa och ligger 2 i allsvenskan, dessutom verkar de gå in 100% i europamatcherna men bara 70% i allsvenskan, men det kanske bara är en känsla jag har? Hur som helst med de framgångar djurgården haft känns det ändå barnsligt att gorma om avgång!