2024-09-04, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Kims också.. Klart som fan man måste markera att det är fel om ni firar i mål i vårt tekniska område?

Som tränare ska du inte markera någonting under match mot motståndarna, du har högsta ansvar för att dina spelare kör fairplay då kan du själv inte gå runt o gång på gång visa att du har aggressionsproblem(liten kuk kanske)?
Citera
2024-09-04, 17:37
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Ja Malkolm pallade inte trycket föga förvånande.

Rinne är det Lee Baxter nivå på frågan är när Oscar Jansson får chansen?

Fortfarande ingen kommunikation gällande Säfqvist "skada", verkligen jättekonstigt. Var den knäskadan så svår att diagnosticera?

Jag tycker ändå att en kille som Oscar Jansson måste ses som en duglig andramålvakt i alla allsvenska lag. Sedan skulle han såklart inte platsa som andramålvakt hos alla. Han skiter iallafall inte ned sig om han tvingas spela. Det stora problemet är att Rinne är så mycket sämre än JWZ.
Citera
2024-09-04, 19:02
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Kims också.. Klart som fan man måste markera att det är fel om ni firar i mål i vårt tekniska område?
Jag har helt uppriktigt inga större problem med vad Kim gör i sekvensen, lite gruff får man tåla, men alla förstår ju varför han straffas. Jag förstår inte alls vad Henok gjort som gör att han förtjänar ett sånt absurt straff.
Citera
2024-09-04, 19:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fortfarande ingen kommunikation gällande Säfqvist "skada", verkligen jättekonstigt. Var den knäskadan så svår att diagnosticera?

Jag tycker ändå att en kille som Oscar Jansson måste ses som en duglig andramålvakt i alla allsvenska lag. Sedan skulle han såklart inte platsa som andramålvakt hos alla. Han skiter iallafall inte ned sig om han tvingas spela. Det stora problemet är att Rinne är så mycket sämre än JWZ.
Du retar fru Fortuna igen Trazke.
Citera
2024-09-04, 19:36
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du retar fru Fortuna igen Trazke.
Äh! Hon är ett pissluder ändå.
Citera
2024-09-05, 10:33
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Kul fråga, varför har jag inte kollat upp det? 151 ggr pengarna så exakt lika stor chans som för Gnaget att vinna Lennart.

Ingen dum idé! 1 spänn Leicester-style (de fick iof 5000x om jag minns rätt).
Ahaha skratta nu men vi kommer jagandes

Lägga småslantar tills man får rätt och sen är man king på FB. Det kan man leva på resterande tid.
Citera
2024-09-06, 14:51
Medlem
QuantumQuills avatar
Aik startar samarbete med klubb i Tanzania.
Citat:

Vad innebär samarbetet med Azam FC? I AIK+ berättar AIK Fotbolls VD och klubbdirektör Fredrik Söderberg om syftet och möjligheterna med samarbetet mellan klubbarna. Hela intervjun ser du i appen.

https://x.com/aikfotboll/status/1831988773128667508?s=46

Teu, blev du triggad?
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-09-06 kl. 14:54.
Citera
2024-09-06, 14:55
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Aik startar samarbete med klubb i Tanzania.

https://x.com/aikfotboll/status/1831988773128667508?s=46

Teu, blev du triggad?
För vad?
Citera
2024-09-06, 15:01
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
För vad?
Du fick det tidigare att låta som att Hammarbys succé i Afrika automatiskt är smutsig bara för att det är affärer i Afrika.

Men du kanske inte har samma måttstock när. Aik gör affärer i Afrika… 😏
Citera
2024-09-06, 15:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Du fick det tidigare att låta som att Hammarbys succé i Afrika automatiskt är smutsig bara för att det är affärer i Afrika.

Men du kanske inte har samma måttstock när. Aik gör affärer i Afrika… 😏
Nä, det var ju mest för ni satt och kasta skit på oss över Universal samtidigt som ni tar in massa Afrikaner och arbetar med Mörk som faktiskt blivit strippad på sin licens.
Citera
2024-09-06, 15:27
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Nä, det var ju mest för ni satt och kasta skit på oss över Universal samtidigt som ni tar in massa Afrikaner och arbetar med Mörk som faktiskt blivit strippad på sin licens.

Jaha, för Universal och Mörk är ju väldigt jämförbara om man vill göra det enkelt för sig...
Citera
2024-09-06, 15:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Jaha, för Universal och Mörk är ju väldigt jämförbara om man vill göra det enkelt för sig...
Det tycker jag verkligen att dom är. Att tro något annat är att vara duktigt naiv. Vad tror du Mörks nätverk i Afrika består av för människor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in