Citat:
Ursprungligen postat av
Julinho
Helt ointressant att fokusera på Al-Hakim eller Gais brottarfotboll. Båda parter gör sitt bästa utifrån sina förutsättningar (alla vet t.ex. att Al-Hakim går i fotspåren av Frisk, Hansson och Stålhammar där det viktigaste är att visa att man kan stå emot publiktryck, inte att blåsa rätt).
Att vi avslutar med Collander och Madjed till höger är så sorgligt svagt att jag famlar efter ord. Ingen av dem hör hemma på den här nivån. Med tanke på hur svårt vi hade att komma till avslut är det för mig en no-brainer att sätta in en löpstark Strandlåda samt låta Teah spela inventerad högerytter (vad har han förresten gjort för att inte få spela en sekund?).
Ytterst svag matchcoachning igår. Att dessutom låta Skoglund spela vidare efter överfallet är rent tjänstefel.
Känns dessutom väldigt instabilt med bara en nia i laget inför slutspurten. Vad har vi där bakom, förutom den absoluta nödlösningen OJS?
Helvete vad man pendlar i humör i takt med resultaten..
Clemmensen in, förhoppningsvis kan han göra positiv skillnad på de offensiva positionerna. Han är väl främst höger och central? Inte kollat supernoga.
I övrigt ja hur förbannad man än är på ga&is och al-Hakim är det Bajen som inte gör det bra nog. Jag var riktigt jävla less på Collander efter mycket kort tid på plan, Madjed gjorde inte heller någon lyckligare. Fattar inte varför grabbarna insisterade så hårt på att spela längs högerkanten, alltid svårt på plats men kändes verkligen som att Touré knappt fick röra boll.