Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Du är Bajens svar till hyenan, men helt befriad från sarkasm och ironi. Kort sagt, forumets sämsta skribent. För övrigt så manipulerar du sanningen, vilket förmodligen hade kunnat fungera om inte det du skrev var så förbannat korkat att det för alltid kommer vara etsat i mitt minne. Du gnällde på årtalet på min studie, som jag ryckte ur en stor hög av publicerade verk, varpå jag länkade ytterligare en studie som var 2-3 år gammal. Det enda du hade att gå på var hur du trodde skadeläget i Bajen såg ut typ ~11 år sen.
Hur som helst, för att citera Gary Oldman från Slow Horses; "Bringing you up to speed would be like trying to explain Norway to a dog". Du får söka själv.
Snyggt duckat från frågan som ställdes
Du påstod att Tele2s matta var sämst. Jag bad dig länka till var du hämtat information om Tele2 matta (som lades förra året), och sedan börjar du spåra ur diskussionen genom att prata om 4-11 år gamla undersökningar som inte berättar någonting om mattan som lades på Tele2 förra året.
Tolkar det som att du inte har någon aning om vad det är för matta på Tele2, men du tycker den är sämst ändå...
"Ok".