2024-08-12, 01:22
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Närå, ett kryss fungerar också.

Har en jävla dålig känsla men hoppas inte förbannelsen bryts nu.

Förövrigt otroligt tyst från Kukräven nu när ”förbundets lag” börjat vinna…
Citera
2024-08-12, 08:03
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Det positiva är att de får hjälpa oss till andraplatsen med tre enkla nästa helg mot den eviga knulldockan.
Får man storstryk på hemmaplan mot BP så slåss man inte om några andraplatser. Tråkigt att spoila kvällens match men sådant är livet.
Citera
2024-08-12, 08:08
Medlem
trazkeis avatar
Zeidan är alltså tillbaka i MFF men får inte ens träna med A-laget? Jag trodde bara MFF tyckte han var för dålig men vad har jag missat?
Citera
2024-08-12, 08:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Zeidan är alltså tillbaka i MFF men får inte ens träna med A-laget? Jag trodde bara MFF tyckte han var för dålig men vad har jag missat?

Tydligen på väg till Rosenborg nu.
Citera
2024-08-12, 08:24
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Får man storstryk på hemmaplan mot BP så slåss man inte om några andraplatser. Tråkigt att spoila kvällens match men sådant är livet.
Hur många vad är det du förlorar när Häcken kommer sjua? Ditt fotbollsöga måste vara det sämsta den här tråden sett. Till och med Fredrik briljerar i jämförelse.
Citera
2024-08-12, 08:49
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Du har rätt när det gäller det första påståendet. Spoilern återstår att se.
Citera
2024-08-12, 09:24
Medlem
bananjuices avatar
Citat:

Jag tror du hållit kaffekoppen bak och fram
Citera
2024-08-12, 09:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Saint-Étienne backar.

Citat:

Uppgifter: Sebastian Nanasi ser inte längre ut att att flytta till Saint-Étienne. För några veckor sedan rapporterade Sportbladet att den franska klubben var redo att erbjuda Malmö FF omkring 100 miljoner kronor för 22-årige talangen.

Citera
2024-08-12, 10:16
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tydligen på väg till Rosenborg nu.

Jo men han har ju tydligen varit hemma ett tag utan att ha fått träna? Måste gjort sig omöjlig på något sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Hur många vad är det du förlorar när Häcken kommer sjua? Ditt fotbollsöga måste vara det sämsta den här tråden sett. Till och med Fredrik briljerar i jämförelse.
Helt sjukt att du kan titta på Bajerns trupp och Häckens trupp och komma fram till att det är Häcken som kommer 7:a i år. Och sedan klaga på mitt fotbollsöga. 🤯

Med det sagt har ni sett oproportionerligt bra ut det senaste men sett kvalitet måste det vara en tillfällig formtopp som snart är slut. Annars är Hellberg världens bäste tränare.
Citera
2024-08-12, 10:19
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Saint-Étienne backar.
Var tydligen Nanasis agenter som tryckte på för en flytt till St Etienne och inte klubben som var intresserad. Låter troligt då det ligger en väldigt fin clownskola där.
Citera
2024-08-12, 10:23
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Jo men han har ju tydligen varit hemma ett tag utan att ha fått träna? Måste gjort sig omöjlig på något sätt.

Nä, det har handlat om att vi haft för stor trupp och alla har inte fått plats. Inget dramatiskt. Det gäller flera spelare som varit utlånade och kommit tillbaka nu. De har tränat på egen hand vid sidan.
Citera
2024-08-12, 11:25
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Var tydligen Nanasis agenter som tryckte på för en flytt till St Etienne och inte klubben som var intresserad. Låter troligt då det ligger en väldigt fin clownskola där.
Var det kravet på egen dusch som fällde avgörandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in