2024-06-21, 08:16
Medlem
Valvantos avatar
Glad midsommar önskar jag er, hoppas alla mår väl. Även mina antagonister…
Citera
2024-06-21, 08:23
Medlem
Hur ser träningsmatcher ut under uppehåll?
Har de lagts upp ber jag om ursäkt,
Citera
2024-06-21, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Glad midsommar önskar jag er, hoppas alla mår väl. Även mina antagonister…
Just fan
Glad midsommar på dig med.
Citera
2024-06-21, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Märklig tränarsäsong. Nu var det väl klart tidigt men Thelin har svag start med Elfsborg belönas med Aberdeen.

Både Askou och Jensen med svaga resultat belönas med utlandsjobb i Burnley/Sparta. Två större klubbar. Sen Berg som avgår. Redan 4 tränarbyten. Men ännu ingen sparkad tränare. Kan omöjligt hänt innan. Alm tittar nog på lite besviket. Alla chanser att undvika titeln som ”först att få sparken i Allsvenskan 2023” försvinner en efter en.

Känns som Berg körde en exit för att behålla ett bra CV. Typ 2 dåliga matcher från sparken men absolut rätt ska vara rätt och ännu ingen sparkad.
Sen kan man undra hur Alm fortfarande är kvar, men i den klubben verkar allt ganska ruttet från tränare till ledning.
Citera
2024-06-21, 08:28
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Djukanovics värde på transfermarkt ser helt bisarrt ut. Sedan lär ju Mackräkans värde vara överskattat också.
Känner du är subjektiv när du kommer med dessa påståenden för att i nästa andetag prata om 250M (minns inte vem det var för inlägget försvann pga trams) för era spelare?

Lazio tittar på Djukanovic.
https://gianlucadimarzio.com/it/lazio-djukanovic-dele-bashiru-calciomercato-news-21-giugno-2024

Bud på mackräckan på 30M från Midtylland är redan nobbat. Antar det är där Transfermarkt får sin siffra ifrån.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-06-21 kl. 08:37.
Citera
2024-06-21, 08:29
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hur ser träningsmatcher ut under uppehåll?
Har de lagts upp ber jag om ursäkt,
Bajen lirar mot BP på Söndag iaf.
Citera
2024-06-21, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Bajen lirar mot BP på Söndag iaf.
Ok hur ser du på bajens tap av kurtulus?vem mer riskerar säljas,Gazzettan i deras Silly är det några lag intresserad av Djukanovic,bla Lazio som du skrev,men även Cagliari är intresserad

Vet NÅN vart man kan hitta allsvenska lagens träningsmatcher under uppehåll
Citera
2024-06-21, 08:50
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Ok hur ser du på bajens tap av kurtulus?vem mer riskerar säljas,Gazzettan i deras Silly är det några lag intresserad av Djukanovic,bla Lazio som du skrev,men även Cagliari är intresserad
Jobbigt tapp men det har varit väntat i 1.5 års tid. Glad att han förlängde och inte gick som Bosman.

* Fredrik Winther övertygade stort innan han gick sönder för säsongen.
* Vagic har varit en av allsvenskans bästa mittbackar i år.
* Fenger har varit en av allsvenskans bästa mittbackar de senaste 4 åren, men lite oroväckande i år…
* Pinas kan spela mittback då vi har andra vänsterbackar.
* Kingsley Gyamfi är oprövad (lite likt Adjei var förra sommaren…)

Med det sagt ser jag gärna Viktor Eriksson eller motsvarande värvas.

I övrigt säger det vara klart ut med Kralj och Boudah. Kanske någon av de utlånade Afrikanerna försvinner också. Frågetecken för Madjed.

Uppskrivne Divine Teah som varit värvad blir nu också spelklar. Konkurrerar med Hammar/Tekie.

Alioum kommer tillbaka från Cypern och sägs få chansen att konkurrera med Oscar Johansson på högerkanten.

Lycka till med ditt fantasy nu… 😏
Citera
2024-06-21, 10:13
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Känner du är subjektiv när du kommer med dessa påståenden för att i nästa andetag prata om 250M (minns inte vem det var för inlägget försvann pga trams) för era spelare?

Lazio tittar på Djukanovic.
https://gianlucadimarzio.com/it/lazio-djukanovic-dele-bashiru-calciomercato-news-21-giugno-2024

Bud på mackräckan på 30M från Midtylland är redan nobbat. Antar det är där Transfermarkt får sin siffra ifrån.
Fast det är ju definitivt trams att hävda att 7 milj euro är ett vettigt värde på transfermarkt med tanke på hur grovt dom underskattar talanger. Sonko hade väl ett värde på typ 2 milj euro på transfermarkt när vi sålde honom för 8? Han ligger dessutom endast på 4 milj euro nu trots att han är mil före Dukanovic i utveckling och potential.
Citera
2024-06-21, 10:20
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fast det är ju definitivt trams att hävda att 7 milj euro är ett vettigt värde på transfermarkt med tanke på hur grovt dom underskattar talanger. Sonko hade väl ett värde på typ 2 milj euro på transfermarkt när vi sålde honom för 8? Han ligger dessutom endast på 4 milj euro nu trots att han är mil före Dukanovic i utveckling och potential.
Det är möjligt att 7M för Djukanovic är trams, men du byter ämne.
Jag pratar om att DU tramsar (bla 250M för Amane, eller att 45M var bra betalt för Adjei...) och sedan har mage och gnälla på att €7M för Djukanovic är trams.

Det betyder liksom inte så mycket om du tycker 7M är trams. Hänger du med?

Btw, jag har redan konstaterat att värdena på Transfermarkt inte är vetenskap. Däremot är källan objektiv, till skillnad från dina och Free12s åsikter om vad era spelare är värda. Och därför blir Transfermarkt lite (inte mycket) användbar.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-06-21 kl. 10:35.
Citera
2024-06-21, 11:36
Medlem
Citat:
Det är möjligt att 7M för Djukanovic är trams, men du byter ämne.
Jag pratar om att DU tramsar (bla 250M för Amane, eller att 45M var bra betalt för Adjei...) och sedan har mage och gnälla på att €7M för Djukanovic är trams.

Det betyder liksom inte så mycket om du tycker 7M är trams. Hänger du med?

Btw, jag har redan konstaterat att värdena på Transfermarkt inte är vetenskap. Däremot är källan objektiv, till skillnad från dina och Free12s åsikter om vad era spelare är värda. Och därför blir Transfermarkt lite (inte mycket) användbar.
Hahaha vadå 250m för VEM???
En sak du måste veta,när trazkei drar till med sånt brutalt trams,då har han oftast suttit under en trappa,i silvriga buffalo skor,rosa outfit med gulliga stripes, och boffat lim..ta ej sånt seriöst när han drar till med såna siffror på nån nisse från Häcken.

Jag har kärlek till dig trazkei ❤️
Citera
2024-06-22, 01:12
Medlem
TzOns avatar
ÄNTLIGEN! Lycka till i halmstad men skönt att du lämnar.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/officiellt-hbk-varvar-turgott-fran-hacken/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in