2024-04-23, 14:10
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Aaah vackert! Wembley stadium i London! Generalandersson måste haft stånd när Sveriges största klubb kom på besök

Din privata samling eller?
Exakt På den tiden jag tyckte det var kul att ett lag från en så liten stad som Solna tog sig till CL.
Citera
2024-04-23, 14:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Exakt På den tiden jag tyckte det var kul att ett lag från en så liten stad som Solna tog sig till CL.

Haha bra där
Citera
2024-04-23, 14:28
Medlem
trazkeis avatar
Blir en skör trupp imorgon.

Hovland, Lundkvist och Rygaard är sjuka.
Citera
2024-04-23, 14:33
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
De är inga Kurtulus men Fenger och Vagic skulle jag absolut säga håller måttet. Pinas är tyvärr upptagen med att göra det riktigt bra som vänsterback.

Gyamfi såg inte hundra ut när han kom in mot Elfsborg men så var det bara någon minut också. Men man ska minnas att Adjei såg helt jävla vilsen ut för ett år sedan och på egen hand brände hela matcher.
Har dessvärre sett alla dessa spela och är väl lite mer reserverad i min praise. Tror dock en hel Winther hade räckt. Kan däremot hålla med om Adjei
Citera
2024-04-23, 14:41
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Sen... alla visste ju på förhand att första fem skulle bli tuffa. Är mer nervös inför Malmö-resan isf. Eventuell missräkning mot MFF hemma finns tid kvar att korrigera även om avståndet såklart börjar kännas väl stort redan i omgång fem vid en torsk.

Edit: Vid vinst har vi å andra sidan ett poängsnitt på 2,0 efter att ha avverkat ett par av de på förhand mer kluriga matcherna på säsongen.

Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Djurgården har också avklarat den jobbigaste bortamatchen för säsongen, men fan vet om jag tycker att det är så jävla skönt Inte just nu i alla fall.

Jo att Djurgårdens inledande matcher skulle bli tunga var ju väl känt så det var nog ingen räknade med att det skulle gå utan att förlora några poäng på vägen. Så med det i beaktande är det väl möjligen en okej inledning förmodar jag.

Men tyvärr är jag inte så övertygad om att denna säsong kommer bli så annorlunda än den föregående, tyvärr! Truppen är på pappret än bättre än förra säsongen och då slutade det bara med en 4:e plats, vilket åtminstone jag inte tycker var lite sämre än förväntat.

Jag tycker tyvärr spelet ser likadant ut i år så jag börjar allt mer undra om det därför inte kommer sluta ungefär likadant även i år. Motståndarna har lärt sig hur Djurgården spelar. Spelet tenderar att stanna av i offensiven med sidledespassningar som oftast inte ger ett dugg. Och huvudansvaret för det har trots allt tränarna. Kanske är de för statiska i sin spelidé och dödar kreativiteten? Spelarmaterialet är riktigt bra, men får de verkligen ut allt av dem? Så jag börjar allt mer undra om Kim och Tolle kanske har nåt vägs ände med sin spelidé och det börjar bli dags för Bosse att leta efter något nytt?

(Jo, jag vet att K&T har kontrakt till 2025 ut och Bosse inte kommer bryta deras kontrakt i förtid. Jag bara spånar.)
Citera
2024-04-23, 15:12
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Nåja, nu ska vi inte ta i så vi bajsar på oss.

Järfälla känns mer som ett djurgårdsnäste för mig. Är nog väldigt blandat där.

När fan får vi se Gono? Nyfiken på om han är bra!
Citera
2024-04-23, 15:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nej.

Så ni saknar backlinje imorgon?
Citera
2024-04-23, 15:37
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Så ni saknar backlinje imorgon?
Typ så. Men med Rygaard borta dansar Dahbo på bordet.
Citera
2024-04-23, 15:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Typ så. Men med Rygaard borta dansar Dahbo på bordet.

Såg att Rygaard kan vara på väg bort. Har han artistskatt?
Citera
2024-04-23, 15:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Såg att Rygaard kan vara på väg bort. Har han artistskatt?
Vet faktiskt inte? Men jag tror inte det hade spelat någon roll om Martin verkligen hade trott på honom. Känns som man kan kräma ur en hyfsad säsong till ur honom men sedan vetefan.

Men gällande morgondagen är Hammar tillbaka efter ett halvårs skadefrånvaro! Så fort AIP började brösta upp sig så fick han det i ansiktet.
Citera
2024-04-23, 17:07
Medlem
Citat:
Vet faktiskt inte? Men jag tror inte det hade spelat någon roll om Martin verkligen hade trott på honom. Känns som man kan kräma ur en hyfsad säsong till ur honom men sedan vetefan.

Men gällande morgondagen är Hammar tillbaka efter ett halvårs skadefrånvaro! Så fort AIP började brösta upp sig så fick han det i ansiktet.

Äsch han är snart skadad igen. räcker han sätter sin fot på planen så går han sönder, blir fotbollsinvalido av honom
Citera
2024-04-23, 17:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Äsch han är snart skadad igen. räcker han sätter sin fot på planen så går han sönder, blir fotbollsinvalido av honom

Läste nu att svenska klubbar hört sig för ang Musa? MFF tro? Ni får honom billigt och han gör 35 hos er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in