2024-03-11, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Starkt och viktigt att ni lyckades behålla Persson i detta fönster.

Mycket, han är fortfarande x-faktorn som kan göra saker helt på egen hand.

Roligt att höra alla poddar, verkligen ingen har en aning om var man har oss i övrigt annat än att vi har Jocke Persson. Och det har egentligen inte jag heller. Enda jag känner mig trygg med är att vi har god individuell klass i truppen, svårt att säga bättre än i höstas i dagsläget men definitivt bättre än det vi gick in med förra våren.

Walta och Salech var tydligen utlånade till samma lag i Danmark förut, har spelat mycket ihop och är kompisar, det kommer nog hjälpa en hel del med kort tid att få ihop det.
Citera
2024-03-11, 14:29
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Mycket, han är fortfarande x-faktorn som kan göra saker helt på egen hand.

Roligt att höra alla poddar, verkligen ingen har en aning om var man har oss i övrigt annat än att vi har Jocke Persson. Och det har egentligen inte jag heller. Enda jag känner mig trygg med är att vi har god individuell klass i truppen, svårt att säga bättre än i höstas i dagsläget men definitivt bättre än det vi gick in med förra våren.

Walta och Salech var tydligen utlånade till samma lag i Danmark förut, har spelat mycket ihop och är kompisar, det kommer nog hjälpa en hel del med kort tid att få ihop det.
Tycker ändå backlnjen ser bra ut också, särskilt nu när han den där "Arsenal-spelaren" är borta. Sedan är ju Stensson alltid bra. Men det är ju några "okända namn" där som skall bli spännande att se om dom lyfter eller sänker.
Citera
2024-03-11, 15:29
Medlem
Citat:
Tycker ändå backlnjen ser bra ut också, särskilt nu när han den där "Arsenal-spelaren" är borta. Sedan är ju Stensson alltid bra. Men det är ju några "okända namn" där som skall bli spännande att se om dom lyfter eller sänker.

Jag kan ge lite förhandsinfo på våra nya från utanför Sverige..

Salech - Stor och stark anfallare, men också relativt rörlig och pressvillig. 8-10 mål? Helst fler, men där lägger jag ribban.
Walta - Spelfördelare med ett riktigt bra tillslag, antagligen den mest säkra värvningen vi gjort iom att han redan visat upp sig i Mjällby.
Lindberg - Ganska lång offensiv mittfältare vars styrka sitter i fötterna, sett lite för snäll ut hittills.
Martin - Bollvinnare och box till box, står inte för särskilt mycket flashigt och lär inte lär synas i poängprotokollet.

Bonus egna produkten August Ljungberg, tvåfotad ytter som är välvuxen för sin ålder(18). Sägs ofta sticka ut på träningar men har nu även börjat starta matcher. Hade en del fantastiska aktioner senast mot Kalmar, svårstoppad när han får upp farten.
Citera
2024-03-11, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Nu tar det emot att försvara Häcken men åtminstone Bajen gick ut med att det inte var tillåtet med supportrar på plats på grund av att det är på träningsanläggningen. Det kan förstås vara så att det förbudet enbart gäller bortasupportrar men ändå.

Finns ju läktare där så publikförbud låter konstigt, kanske kan vara för bortapublik då dom inte kan garantera säkerhet om det bara finns en läktare.
Citera
2024-03-11, 17:53
Medlem
Citat:

Hur känns det när den krälande ugandiern blir utlånad till Oddevold, var han inte bättre, han skulle ju ta klivet in i laget i år
Och Alexandros Jeremitsou vill inte återvända hem, kan det vara så att till och med han börjar se raset
Citera
2024-03-11, 18:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Hur känns det när den krälande ugandiern blir utlånad till Oddevold, var han inte bättre, han skulle ju ta klivet in i laget i år
Och Alexandros Jeremitsou vill inte återvända hem, kan det vara så att till och med han börjar se raset

Jeremejeff kanske blir er nya frälsare? Så var inte för stor i truten nu

Eller så kanske han ska ta över Musas roll på diffens bänk?
Citera
2024-03-11, 18:04
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Vi har alldeles för många anfallare just nu så det är fint om han kan utbildas i svensk fotboll under våren. Sedan när Chilufya lämnar i sommar finns det plats i truppen.

Tror du jag gråter över Jeremejeff förresten? 🤔 Jag vill ju se honom i Bajen som en Paulinho 2.0.
Senast redigerad av trazkei 2024-03-11 kl. 18:10.
Citera
2024-03-11, 18:16
Medlem
Londons avatar
DIF som allsvensk segrare ger 8X pengarna. Lite sugen på att skicka in 125 lock om 365:an godkänner ett sånt bet
Citera
2024-03-11, 18:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
DIF som allsvensk segrare ger 8X pengarna. Lite sugen på att skicka in 125 lock om 365:an godkänner ett sånt bet

Ja det går. Sätt en hög insättningsgräns bara men du kastar pengarna i sjön

Bättre du skänker dom till mig och Teu så ska Berntsen få en riktig årgångschampagne när vi vunnit cupen
Senast redigerad av Skarparattarn 2024-03-11 kl. 18:22.
Citera
2024-03-11, 18:20
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Herregud! Spara dina pengar kompis! Låt dig inte dras med i Kukrävens hybris!

Det är bättre du bränner pengarna på hattar eller något istället.
Citera
2024-03-11, 18:27
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja det går. Sätt en hög insättningsgräns bara men du kastar pengarna i sjön

Citat:
Herregud! Spara dina pengar kompis! Låt dig inte dras med i Kukrävens hybris!

Det är bättre du bränner pengarna på hattar eller något istället.

Äh, pengar är bara pengar medan livet är samlingen minnen man skapar. Detta vore ett kul sådant… ska bara övertala mig om att det är vettigt först Inget man vågar berätta för någon IRL töntig som man är.

Topp-tre är ju ett extremt mycket mer gay bet men samtidigt gratispengar oavsett vilket odds man får. Ser inte att man kan spela det spelet dock? Rattarn?

Senast jag var sugen på att lägga ett bet var 2019 (men då pratade vi 500 spänn som aldrig lades).
Citera
2024-03-11, 18:33
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Äh, pengar är bara pengar medan livet är samlingen minnen man skapar. Detta vore ett kul sådant… ska bara övertala mig om att det är vettigt först Inget man vågar berätta för någon IRL töntig som man är.

Topp-tre är ju ett extremt mycket mer gay bet men samtidigt gratispengar oavsett vilket odds man får. Ser inte att man kan spela det spelet dock? Rattarn?

Senast jag var sugen på att lägga ett bet var 2019 (men då pratade vi 500 spänn som aldrig lades).
Topp-3 gratispengar?

Topp-10 löser ni nog. Vad är oddset på det? Rattarn?3-4x hade nog varit hyfsat spelbart ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in