2024-03-26, 22:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hoppas du har rätt att det går häva köpet för Tottenhams del av en så skör spelare

Hur ska han klara av spelet i England?
Hoppas också det, rena rånet utav Spurs och han förtjänar att gå till en storklubb.
Citera
2024-03-27, 03:40
Avslutad
Vagic fick alltså ytterligare två matcher efter sin incident. Jag är faktiskt lite överraskad över att SvFF agerade, men då är det precis som trazkei sa, är det en sanktionerad match med officiella domare så kan anmälan gå vidare.

Har Hammarby ens några hela backar till premiären och matchen mot oss?
Citera
2024-03-27, 06:19
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Vagic fick alltså ytterligare två matcher efter sin incident. Jag är faktiskt lite överraskad över att SvFF agerade, men då är det precis som trazkei sa, är det en sanktionerad match med officiella domare så kan anmälan gå vidare.

Idiotiskt av Vagic, men två matchers avstängning..

Kurtulus är tillbaka i full träning efter hjärnskakningen och kan förhoppningsvis finnas med på bänken mot er åtminstone. Fenger/Pinas är hela vad jag vet och det snackas om att Frederik Winther ska in också.

Bland ytterbackarna verkar alla vara tillgängliga i dagsläget (Markus Karlsson, Hampus Skoglund, Simon Strandlåda, Llinares, Kralj).

Så ja, utöver utlånade Adjei & Gyamfi, samt avstängda Vagic, hoppas jag att alla är tillgängliga.
Citera
2024-03-27, 07:15
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Lektionerna fortsätter precis som utlovat...
Citera
2024-03-27, 07:42
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Men det var då ett evigt tjat från dig om det, bara lägg ner din jävla loseridiot, ta du ditt zlatanjudasägda lag och skriv nåt positivt om det istället för en massa dynga för att du är avundsjuk på malmö.
Alla bajens spelare har alltid varit perfekta och godtrogna munkpojkar eller? Fan vad sjukt tröttsam o blåst du är.
Kan det rent av vara så att du pratar så mycket pedofili att du är avundsjuk och vill ha dig en egen liten tonåring, äckelgubbe.
Du kan sluta tjata om misstaget med miiko nu det var 10 år sen, och rattfyllan behöver du inte ens ta upp straffad enligt svensk lag som folk blir när dom bryter mot lagen, samt straffad av klubben.
Gå nu o gräv ner dig i den grop av skit du kravlade upp från.
Haha. Humor när du, som faktiskt bortförklarat Miikos beteende med att det inte är konstigt och att "alla gör det" samt att hebefili faktiskt inte är pedofili, nu sitter och påstår att andra tänder på tonåringar.

Gå en svenskakurs så slipper du skriva sämre än de tonårsflickor du önskar du kunde spänna på.
Citera
2024-03-27, 07:59
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vad är värst?

Pengar i sjön eller att han briljerar och blir ett stornamn för er?

Min förhoppning som Tottenhamsupporter är att han redan blickar mot London och bara kommer att spela av perioden fram tills dess lite lätt omotiverat. Sista matcherna lunkar han bara runt lite rädd för att bli skadad.
Citera
2024-03-27, 08:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Solna ser inte bra ut. 4-0 mot norska bönder.
Citera
2024-03-27, 09:11
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fast den platsen är ju reserverad för mellanmjölken Nanasi... Herregud vilket skört U21-lag vi har ändå. En skör tränare också. Vi kommer aldrig lyckas komma före giganterna Georgien i gruppen och knipa andraplatsen.

Håll käften, snart vågar den sköre krälande tränaren ta av träningsvikterna och sätta Erabi på plan. Då blir det åka av.
Citera
2024-03-27, 09:34
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
När har en dömd brottsling varit kapten i Hammarby?

Mig veterligen finns det bara en klubb i Sverige som låter spelarna avtjäna sina straff i startelvan.
P.G. Men det har inte du någon koll på.
Citera
2024-03-27, 09:45
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Håll käften, snart vågar den sköre krälande tränaren ta av träningsvikterna och sätta Erabi på plan. Då blir det åka av.
Den enda chansen för Mackräkan att få spela i gult och blått är om ni lånar ut honom till typ Jonsereds IF i år?
Citera
2024-03-27, 10:20
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Den enda chansen för Mackräkan att få spela i gult och blått är om ni lånar ut honom till typ Jonsereds IF i år?

Umeå är västerbottens Norrtälje så jag gissar att Bäckström är en jävla lilldif, finns inget annat som skulle förklara att han vill skjuta våra chanser i sank på detta vis.
Citera
2024-03-27, 10:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Solna ser inte bra ut. 4-0 mot norska bönder.

Vålerenga är ju i klass med typ Örebro så grattis antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in