Citat:
Ursprungligen postat av
fredrik29
Ärligt talat så kommer jag inte gråta blod om vi torskar finalen mot er, skadeglädjen mot cucaracha kommer hjälpa till

Vad fan är cupen mer än en europakvalplats, prispengarna är meningslösa till och med för 50 år sen hade det varit uselt va fan är 150000 kr, en jävla miniatyrpokal av den riktiga pokalen och några guldmålade medaljer i nån billig metall. Därför det enligt mig är en jävla leksakscup, bra uppvärmning inför säsongsstarten men är man mästare är den meningslös.
Svff bör ju minst 10 dubbla prispengarna, ägghuvudet o tillika skansenapan Reinfeldt kan ju skänka sin lön för nån nytta gör han inte för svensk fotboll.
Äh tycker du är lite hård mot fina cupen, visst åker man ut tidigt är det ingen större panik.
Men när man är framme i semi är det 2 matcher från en titel då känns det ändå tufft att förlora.
Tar MFF cupen allsvenskan och CL grupp blir det ju så nära en perfekt säsong ett AS lag kan göra.
Kanske bara jag som ser det fina i cupen även om belöningen för vinst är lite väl låg.