2024-03-16, 23:06
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Testa gå in o spela på röd på roulette 16 gånger i rad, det kommer aldrig nånsin hända att det blir rött 16 gånger i rad hur många gånger man än försöker.
Självklart kan det hända, liten chans men den finns.
Citera
2024-03-16, 23:30
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Oddsen att finalen spelas i sthlm är 100% 16 gånger i rad fick sthlm hemmafördel enligt artikeln fram till förra året och då rök sthlmslagen i semin så dom återgår väl till riggat i år.
Testa gå in o spela på röd på roulette 16 gånger i rad, det kommer aldrig nånsin hända att det blir rött 16 gånger i rad hur många gånger man än försöker.

Inte för att vara den som är den men… det är samma odds att få rött 16 gånger i rad som någon annan färgkombination av svart/rött.
Citera
2024-03-16, 23:35
Medlem
mishimas avatar
Baserat på tidigare utfall under 2000-talet har vi 50% chans att vinna en final i Stockholm.

Äsch, jag tar den. Det är ändå bara cupen.
Citera
2024-03-17, 03:21
Medlem
Citat:
Ärligt talat så kommer jag inte gråta blod om vi torskar finalen mot er, skadeglädjen mot cucaracha kommer hjälpa till
Vad fan är cupen mer än en europakvalplats, prispengarna är meningslösa till och med för 50 år sen hade det varit uselt va fan är 150000 kr, en jävla miniatyrpokal av den riktiga pokalen och några guldmålade medaljer i nån billig metall. Därför det enligt mig är en jävla leksakscup, bra uppvärmning inför säsongsstarten men är man mästare är den meningslös.

Svff bör ju minst 10 dubbla prispengarna, ägghuvudet o tillika skansenapan Reinfeldt kan ju skänka sin lön för nån nytta gör han inte för svensk fotboll.

Äh tycker du är lite hård mot fina cupen, visst åker man ut tidigt är det ingen större panik.
Men när man är framme i semi är det 2 matcher från en titel då känns det ändå tufft att förlora.

Tar MFF cupen allsvenskan och CL grupp blir det ju så nära en perfekt säsong ett AS lag kan göra.
Kanske bara jag som ser det fina i cupen även om belöningen för vinst är lite väl låg.
Citera
2024-03-17, 08:13
Medlem
trazkeis avatar
Fjanten Haglund går alltså ut och säger att årets MFF är det bästa lag han sett i Sverige. Antar att tönten försöker släta över sitt egna misslyckande? MFF är bra och skall vara knappa favoriter, men det "bästa någonsin" är trams.
Citera
2024-03-17, 08:22
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fjanten Haglund går alltså ut och säger att årets MFF är det bästa lag han sett i Sverige. Antar att tönten försöker släta över sitt egna misslyckande? MFF är bra och skall vara knappa favoriter, men det "bästa någonsin" är trams.
De senaste 20 åren iofs, där har malmö vunnit 9 gånger så det kan kanske stämma om skåningarna själva håller med.
Citera
2024-03-17, 12:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Vad i helvete säger Lagerlöf i fotbollskanalen:

Citat:
]- Att de är stabila och byggt vidare på det som de gjorde i höstas. De är mer samspelta och gjort ett imponerande cupspel så här långt med två tuffa bortamatcher mot Kalmar och Mjällby. De hanterade de lagen på ett väldigt stabilt sätt

Vilket jävla skämt att detta skall hyllas
Citera
2024-03-17, 13:19
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vad i helvete säger Lagerlöf i fotbollskanalen:

Vilket jävla skämt att detta skall hyllas
Har man bara mött Nordic och Skövde så upplevs Kalmar och Mjällby som Real Madrid.
Citera
2024-03-17, 13:52
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
De senaste 20 åren iofs, där har malmö vunnit 9 gånger så det kan kanske stämma om skåningarna själva håller med.
I ett 20-årsperspektiv skulle jag säga att årets trupp har bäst förutsättningar, men från de till att sedan vara det bästa laget är det långt. Jag väntar och låter 2024 bevisa sig, men just nu håller jag ändå 2014-truppen som den bästa allsvenska truppen på 2000-talet (vet att djurgårdare har en del att säga om den, men MFF 2014 fick med sig bättre resultat internationellt än dif 2002/2003).
Citera
2024-03-18, 10:13
Medlem
Londons avatar
Roar mig med att gå igenom vad som skrevs på SF igår. Denna kommentar förtjänar hyll:

Citat:
Boa Andersson
17 mars 2024, 16:08
Björnström - latin för dum i huvudet
Citera
2024-03-18, 11:11
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Roar mig med att gå igenom vad som skrevs på SF igår. Denna kommentar förtjänar hyll:
Hahaha Han har nog inte fel.

Grattis till Europaplatsen förresten!
Citera
2024-03-18, 11:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hahaha Han har nog inte fel.

Grattis till Europaplatsen förresten!

Han är vår Wahlström. Hjärta för klubben men är alldeles för jävla usel för att representera den.

Hoppas Nordfeldt petas också i premiären har sagt det tidigare att han håller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in