Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Du får nog själv sätta på dig dumstruten innan du säger åt andra att göra det!
Dina sinnesjuka konspirationsteorier om att Seb Larsson styr landslaget och får JDT att välja AIK spelare framför Hugo Larsson är inget annat än trams.
Alla pratar Teu, och Teu pratar ingen
Men nä, det roliga är ju att OvissFramtid verkar ha fått för sig att det var en rimligare ståndpunkt att förvänta sig att JG skulle lägga på sig 10 kilo under en försäsong än att han skulle växa in i rollen och bli successivt bättre. Han kom ju halvskadad och med en period på bänken i bagaget men lyckades ändå av ett hyggligt poängsnitt på den tiden han faktiskt fick spela. Bara för man råkar få rätt vid vissa tillfällen innebär det inte per automatik att ens analys var korrekt där och då. Sen det där med pensionat Malmö gällde ju typ när jag sa det. Man hade en extremt hög medelålder i truppen, med många skadebenägna spelare. Så fort detta ändrades ändrade jag också min åsikt. Att sitta och hålla fast vid något som är fel bara för det varit ens tidigare ståndpunkt är typ sånt som små barn håller på med. Jag skrev ex. inför denna säsongen att den truppen Kalifatet gick in med i år är den mest skrämmande jag sett i Allsvenskan på typ ett decennium. Att jag återkommande har fel om saker jag skriver är något jag är öppen med och har tillräckligt stor kuk för att erkänna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kundalini
Det där evinnerliga gnäller om kommunal korruption har gett mig intrycket att du är rejält dum i huvudet, Teu, men som alltid finns det nivåer i helvetet och värre exempel på kretinism.
Dina konspirationsbortförklaringar till den himmelsblå överlägsenheten har i alla fall ett korn av halvsanning i sig, och resonemangen du (försöker föra) för har en slags ytlig logik (även om dina slutsatser så klart är fullständigt felaktiga och helt känslomässigt grundade).
Här har vi renodlad efterblivenhet och tangentbordstourette deluxe.
Idag tvålar vi till Bajen med 0-4.
Detta är ju för övrigt årets komplimang.
I övrigt tackar vi Malmö för att dom inte vaskade matchen mot AEG/HTFF. Jag såg hur några retards försökte få det till att det var läggmatch på G när det stod 2-0 till RoddBull, men vem som helst som såg MFF:s startelva förstår ju att man faktiskt gick in med en annan mentalitet än att spela av matchen. Lite konstigt att IKT inte fick chansen från start dock? Han har/hade fortfarande en reell chans att vinna skytteligan.