2024-11-02, 17:05
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Hugo Bolin pratar lyckligtvis någorlunda okej svenska, men jag tycker att nån i klubben får ta och tvätta munnen hans med tvål. Väldigt mycket svordomar!

Vad sa han?
Citera
2024-11-02, 17:12
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Vad sa han?

Han sade ordet "jävla" flera gånger. Inte ok. Han är trots allt en förebild för det uppväxande släktet. Kan inte tänka mig att Zetterström skulle formulera sig så vulgärt!
Citera
2024-11-02, 18:37
Medlem
mishimas avatar
Priserna på Hammarbys superdupertalanger måste ju att ha skjutits i sank ikväll.

Så fort vi ansträngde oss var det ju bara 33-åringen Besara som var okej. Resterande var ju helt otajmade och kunde knappt ta emot bollen. Triljardtalangen Traores bollmottagningar var ju direkt urusla, bollen flög iväg och hans passningar var ju inget att ha.

Kände inför matchen att Bajen kunde bli farliga nästa år. Tryck lite på ballongen och de är inga bekymmer.
Senast redigerad av mishima 2024-11-02 kl. 18:40.
Citera
2024-11-02, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Priserna på Hammarbys superdupertalanger måste ju att ha skjutits i sank ikväll.

Så fort vi ansträngde oss var det ju bara 33-åringen Besara som var okej. Resterande var ju helt otajmade och kunde knappt ta emot bollen. Triljardtalangen Traores bollmottagningar var ju direkt urusla, bollen flög iväg och hans passningar var ju inget att ha.

Kände inför matchen att Bajen kunde bli farliga nästa år. Tryck lite på ballongen och de är inga bekymmer.

Man känner väl samma sak varje år inför Hammarby sen går det 10 omgångar så är de borta. Sen när de spelar utan press blir de farliga igen.

Deras hela idé är ju att sälja talanger och skippa ligaspelet, att då kanske sluta 2a är ju fantastiskt men ett lag baserat på talang och ålder kommer väldigt sällan kunna ta hem en ligatitel.

Men absolut Hammarby gör det bra men för en ligatitel krävs det nog en förändring i hur de arbetar.
Citera
2024-11-02, 19:14
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Teu har inte lyckats förklara varför AIK blivit rövknullade av MFF sedan 1996, dvs drygt ett decennium innan alla påstådda kommundopingpengar. Ta allt han säger med en nypa salt. Guidetti beskrevs t.ex. som en superstjärna av klass som skulle köra över Allsvenskan och precis innan Rydström blev tränare inför säsongen 2023 sa han att Malmö FF sitter på en "möglig trupp som passerat bäst före datum med en tränare som inte bevisat sig i en storklubb"...Två SM-guld och ett Cup-guld senare under Rydström får Teu ta på sig dumstruten.

Du får nog själv sätta på dig dumstruten innan du säger åt andra att göra det!

Dina sinnesjuka konspirationsteorier om att Seb Larsson styr landslaget och får JDT att välja AIK spelare framför Hugo Larsson är inget annat än trams.
Citera
2024-11-02, 19:38
Medlem
Julinhos avatar
Citat:

Vi är överens om att det är oacceptabelt att spela kryss mot er reservelva. Å andra sidan är det tio år sedan jag firade vinsten mot Husqvarna som vore jag Miiko på niornas bal.

Jag hoppas och tror att ett kryss mot ert bästa lag kommer kännas lika bittert om ytterligare tio bast.
Citera
2024-11-02, 19:44
Medlem
Har Stefan Larsson Parkinson eller liknande? Har lagt märke till tidigare att han skakar, kolla när han höll micken i senaste intervjun tex
Citera
2024-11-02, 19:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
Har Stefan Larsson Parkinson eller liknande? Har lagt märke till tidigare att han skakar, kolla när han höll micken i senaste intervjun tex

La också märke till det jäklar vad han skakade…
Citera
2024-11-02, 19:49
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Vi är överens om att det är oacceptabelt att spela kryss mot er reservelva. Å andra sidan är det tio år sedan jag firade vinsten mot Husqvarna som vore jag Miiko på niornas bal.

Jag hoppas och tror att ett kryss mot ert bästa lag kommer kännas lika bittert om ytterligare tio bast.

Jag dissar inte er glädje. Ni är ju alltid lite fulla.

Jag tänker mest att våra supertalangen, likt era, fick en bra värdemätare. Det var ju lite det vi var ute efter med

Men vi skålar till Lewickis inhopp.
Citera
2024-11-02, 19:50
Medlem
50-Cents avatar
Malmö Hammarby Djurgården Mjällby Elfsborg Häcken Sirius och Brommapojkarna (!) har alla gjort fler mål än jordfräsarna ute i Solna.
Svensk fotbolls verkliga dödgrävare = AIK
Citera
2024-11-02, 20:04
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Jag dissar inte er glädje. Ni är ju alltid lite fulla.

Jag tänker mest att våra supertalangen, likt era, fick en bra värdemätare. Det var ju lite det vi var ute efter med

Men vi skålar till Lewickis inhopp.

Har inga matchanalyser då jag var på matchen. Men glädjer mig åt att det fortfarande finns plats för fanbärare som Lewicki i svensk fotboll. Vad jag älskar den här serien.

Och grattis till guldet förresten, oerhört välförtjänt.
Citera
2024-11-02, 21:08
Medlem
Valvantos avatar
Hata Malmö, hata alla. Pinsamt att vi inte lyckas sätta spiken i kistan idag. Helt otroligt att vi fortfarande har andraplatsen i egna händer men det blir väl snöstorm och kryss mot vsk nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in