2025-04-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Kan du nämna en enda sådan som e medlem i phs?

Ja, jag hänvisar till mina tidigare inlägg.
Kan du svara mig varför PHS använder samma symboler som nazister gör?
Citera
2025-04-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulligtDjur
Är det någon som vet om det finns en separat tråd till PHS23nord när de misshandlar en man i anslutning till en brygga i Östersund? Dem lurar honom till platsen. Jag hittade målet här: https://www.youtube.com/watch?v=_QizmrL_ruI
men jag försöker hitta forumet.

Tack!

Wow! Nu är det bäst att pervon i norra Sverige som är 165 cm långa och har hörapparat passar sig för det finns ett tufft medborgargarde bestående utav snorungar varav hälften är brudar. Bäst att skaffa sig larm och minst dubbla lås på dörren. 😂
Att ha "Midgårdsväktare" som användarnamn är inte alls typiskt för en nazist. Och en sverigerånarluva var förstås också bara en slump och har ingenting med deras nazism att göra. 😂

Om det är någon som har namn på dessa får gärna skriva det här eller skicka ett PM till mig.
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-04-24 kl. 12:38.
Citera
2025-05-28, 15:31
Medlem
Varför lägger polisen resurser på phs?

Eller finns det fall där utredning läggs ner lite snabbt?
Citera
2025-05-29, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinluva
Varför lägger polisen resurser på phs?

Eller finns det fall där utredning läggs ner lite snabbt?

För att PHS fortsätter att åka fast och vara bankomater åt sina offer. 😂 Att PHS tror sig vara anonyma på Telegram kan också bidra till det hela. Att PHS är högerextremister gör att SÄPO troligtvis är intresserade av dom. PHS har nog aldrig hört talas om IMSI-catchers som polisen använder sig av.
Citera
2025-05-29, 23:30
Medlem
Rumpkorvens avatar
Var kan man se PHS nu för tiden? Förr var det på telegram men där är det stendött.
Citera
2025-05-29, 23:52
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunflowerpower666
Det mesta finns på telegram, deras konto har 26k subscribers där så bara in och följa. Länk till PHS telegramkonto är t.me/pphhsss23. Där lägger dom upp mycket från PHN och PHD (alltså norge och danmark) så du kan enkelt följa länkarna till deras konton också.
Finns inte kvar verkar det som
Citera
2025-05-30, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6LEX6TALIONIS6
För att PHS fortsätter att åka fast och vara bankomater åt sina offer. 😂 Att PHS tror sig vara anonyma på Telegram kan också bidra till det hela. Att PHS är högerextremister gör att SÄPO troligtvis är intresserade av dom. PHS har nog aldrig hört talas om IMSI-catchers som polisen använder sig av.
imsi cather funkar inte på telegeram
Citera
2025-05-31, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Var kan man se PHS nu för tiden? Förr var det på telegram men där är det stendött.
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Finns inte kvar verkar det som
Nu vet inte jag hur det ligger till med deras Telegram men tro mig, dom finns kvar och dom är väldigt väldigt väldigt aktiva. 😂 Och deras metoder har blivit mer avancerade.
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-05-31 kl. 12:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in