2025-04-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackett.
Hängde han sig för att han kände skam av att våldta barn?

Jag har aldrig sagt att han våldtar barn. Men det är vad PHS borde tycka att han gjorde men dom vågar nog inte tycka det. 😉 Så nej, det är ABSOLUT inte därför han hängde sig. Jag vet precis varför han gjorde det och historien bakom det hela men denna tråd handlar inte om honom så jag tänker inte gå in på det.
Citera
2025-04-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkysb
Om du tittar på domar gällande PHS kan man snabbt komma fram till att ca 95% är svenskar och 50/60% döms för sitt första brott i samband med PHS.

Nu har ju PHS betydligt många fler medlemmar än bara dom som är dömda. Men ja, eftersom dom är nazister och högerextremister så är nog en övervägande majoritet av dom svenskar. Ja eftersom PHS fotsoldater är unga och hittas ofta bland fotbollshuliganer så är det inte så konstigt att det är mångas första straff. Men PHS har betydligt äldre medlemmar också som verkar i bakgrunden.
Citera
2025-04-21, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Alltså, jag stödjer att pedofiler ska ha ett hårt straff men jag måste ändå säga att PHS23 verkar vara ett gäng som verkligen inte kan slåss. De är patetiska med sin fighting skill i sina filmer. Möter de någon som kan försvara sig och som dessutom kanske har vapen så kommer de springa gråtandes iväg.

Ja det är bara en tidsfråga innan dom springer på en helt fel människa. T.ex. så fanns det en händelse på 90-talet där 4 rätt stora nazi-skinheads i runt 25-årsåldern tyckte att dom var balla i tunnelbanan och kallade en ensam invandrare för "jävla blatte" helt utan anledning. Det visade sig vara helt fel person att säga så till. Han drog en kniv och högg ner alla 4 nazisterna. Så kan det gå haha.
Citera
2025-04-21, 20:14
Medlem
PHS är ju inte en nazistisk eller politisk grupp. De accepterar alla medlemmar som hatar pedofili helt enkelt.
Citera
2025-04-21, 20:16
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
PHS är ju inte en nazistisk eller politisk grupp. De accepterar alla medlemmar som hatar pedofili helt enkelt.

och som kan tänka sig att fira Adolf Hitlers födelsedag
Citera
2025-04-21, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion

Va? Det har aldrig phs gjort eller ens skrivit nåt om.
Citera
2025-04-22, 13:58
Medlem
Citat:

Så varför har dom så många barnknullare och andra sexualbrottslingar och pervon som medlemmar?
Och varför använder PHS samma symboler som nazister gör?
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-04-22 kl. 14:07.
Citera
2025-04-22, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion

Detta förvånar mig inte ett dugg. Nazister i Sverige har alltid firat Adolf Hitlers födelsedag.
Citera
2025-04-22, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6LEX6TALIONIS6
Så varför har dom så många barnknullare och andra sexualbrottslingar och pervon som medlemmar?
Och varför använder PHS samma symboler som nazister gör?

Kan du nämna en enda sådan som e medlem i phs?
Citera
2025-04-23, 15:36
Medlem
Är det någon som vet om det finns en separat tråd till PHS23nord när de misshandlar en man i anslutning till en brygga i Östersund? Dem lurar honom till platsen. Jag hittade målet här: https://www.youtube.com/watch?v=_QizmrL_ruI
men jag försöker hitta forumet.

Tack!
Citera
2025-04-23, 16:23
Medlem
Lägger dessa upp videon på någon plattform där man kan se videoklipp, utan att skaffa ett login på Telegram t.ex?

Eller finns det nedladdad ifrån andra personer som laddat upp det någonstans på nätet, där man kan se utan att skaffa app eller login?
Citera
2025-04-24, 12:15
Medlem
Citat:
Kan du nämna en enda sådan som e medlem i phs?

Ja, jag hänvisar till mina tidigare inlägg.
Kan du svara mig varför PHS använder samma symboler som nazister gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in