2024-07-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag tänkte vi skulle diskutera denna grupp och varje video som finns på Telegram. Direkt länk t.me/pphhsss23

Tyvärr är det inte bara svenskar utan väldigt lite pedo svenskar som blir attackerad utan det verkar vara blandat från olika delar från Europa som läggs ut.

Vilket också intressant då alla förtjänar samma behandling. Ingen aning om hur många videos det finns men ca 20 kanske, har gått igenom dom alla.

Senast videon släpptes idag där även mannen fick duktig med stryk samt blev rånad på sin guldkedja. Även en av pedofiljagarna syntes flera ggr så där gjorde dom dåligt jobb att täcka hans ansikte.

Vad tycker ni, gör dom ett bra jobb?

Fattar inte?
Citera
2024-07-15, 20:57
Medlem
omxss avatar
För er som inte orkar ladda ned telegram

Drog ned de två senaste videos med svenskar i kanalen

https://streamin.one/v/926554b9

https://streamin.one/v/5644e21e

Kan slänga upp mer om det krävs
Citera
2024-07-15, 21:04
Medlem
Det är populism med sådana här medborgargarden. Den som nu har den där störningen eller
vad vi ska kalla det ,som gör att de dras till barn, borde erbjudas hjälp.
Våld tror jag inte löser något, skolan borde också utbilda barn att de ska vara på sin vakt
mot vuxna som tar kontakt med dem. Jag undrar om de gör det?
Citera
2024-07-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Det är populism med sådana här medborgargarden. Den som nu har den där störningen eller
vad vi ska kalla det ,som gör att de dras till barn, borde erbjudas hjälp.
Våld tror jag inte löser något, skolan borde också utbilda barn att de ska vara på sin vakt
mot vuxna som tar kontakt med dem. Jag undrar om de gör det?

hjälp.. I helvete heller . Det kostar pengar att hjälpa dessa kackerlackor . En Hillebard i anus vore den rätta medicinen.
Citera
2024-07-15, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omxs
För er som inte orkar ladda ned telegram

Drog ned de två senaste videos med svenskar i kanalen

https://streamin.one/v/926554b9

https://streamin.one/v/5644e21e

Kan slänga upp mer om det krävs
Sjuka svin som fortsätter slå och sparka på någon som ligger ned.

Peddon förtjänar skit, uthängning och förnedring, men den där sortens misshandel kommer bara att leda till värre våld i båda riktningar.

När peddona inser att de måste beväpna sig och försvara sig kommer det att spåra ur än värre.

Tyvärr har inte polisen resurser nog att hantera både invandrarghetton, hedersvåld, gängskjutningar, klankriminalitet mm, så på ett sätt ger jag ändå ett visst begränsat stöd till PHS, men den där typen av misshandel går för långt.

Besök dem hemma hos deras familjer istället, visa chatloggarna för frugan och arbetsgivaren. En misshandel kommer de undan med för lätt typ "jag råkade ramla" och sedan söker de upp fler barn.
Citera
2024-07-15, 22:18
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Luffare och idioter som inte är ett uns bättre än peddosarna.
Citera
2024-07-15, 22:23
Medlem
Kedoxs avatar
Problemet kommer väl när någon dör eller får en allvarlig hjärnskada.
Då Pedo Hunting sprider sig kanske de använder lite grövre metoder i Östeuropa vilket faller på hela communityt.

Att någon för lite hederligt stryk och kanske ett knäckt näsben på sin höjd är inte så svårsmält och kan halvt rättfärdigas. Men när det blir värre än så kommer problem uppstå.
Citera
2024-07-15, 22:24
Medlem
Bommulspinnes avatar
Vad är Stockholms södra som nämns i videon?
I ena videon tvingar dom personen som ligger på marken att säga "Stockholms södra är tillbaka".

Eller så hörde jag kanske bara fel.
Citera
2024-07-15, 22:51
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Vi som bor i Sverige särskriver inte.
Tråden handlar om några som kallar sig Pedo Hunting Sweden och deras kanal på Telegram.
Telegram är en app för anonyma meddelanden och kanaler. Tror knappast du kan få reklam för att du använder den.

On Topic tycker jag att medborgargarden och privata ”rättsskipare” är helt förkastligt. Ligisterna är inte på något sätt bättre än de som de ger sig på. Att de dessutom rånar sina offer visar att de är kriminellt drägg som försöker rättfärdiga sin egen kriminalitet. Helt klart vet de inte ens vad de håller på med. Dr flesta som våldtar barn är inte pedofiler (som är en psykiatrisk diagnos, inget man gör) och de flesta pedofiler våldtar inte barn, så redan där blir det fel. Att sedan som TS sitta och runka till filmerna på hur de sparkar och hoppar på sina offer är inte ett dugg bättre än de som tittar på filmer på övergrepp på barn. Samma skit!
Helt enig, detta våld mot förment skyldiga blir fel hur man än vrider på det. Låt säga att jag hatar hustrumisshandlare på samma nivå som dessa anser sig ha rätt att slå sönder peddosar, jag får höra av någon om en kvinna som har blåmärken, är det då min sak att åka dit och ge killen stryk? Vi har rättsvårdande myndigheter till detta oavsett vad det är för brott, skulle inte bevisen räcka till en fällande dom, je, då har man antingen slarvat med bevisen eller så var karln oskyldig.
Citera
2024-07-15, 23:10
Moderator
Chantres avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2024-07-16, 12:13
Medlem
Ny video upp. Dom tvingade killen att ringa sin mamma och berätta att han är pedofil.

Inte så mycket stryk fick han, i mellan åt är dom väldigt snälla mot dessa några sparkar eller slag.

Från Austria, kanske ska ta och medlem där också. Dom påstår att dom fångar 90st i månaden.
Citera
2024-07-18, 23:54
Citat:
Ursprungligen postat av Bommulspinne
Vad är Stockholms södra som nämns i videon?
I ena videon tvingar dom personen som ligger på marken att säga "Stockholms södra är tillbaka".

Eller så hörde jag kanske bara fel.

Hammarbys firma KGB har ett instakonto som heter Stockholm Södra. Kanske det?

Edit; eller kanske inte det. När man lyssnar på rättegångsmaterial så låter det som att PHS23 i Stockholm är uppdelade i minst två grupper. En Stockholm norra och en Stockholm Södra. Kanske det dem menar.
Senast redigerad av AfterLight 2024-07-19 kl. 00:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in