2023-12-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Problemet är att vi inte kan döda människor med sjuka böjelser, eller låsa in innan den gjort något. Då återstår bara vård och behandling för att försöka se till att det inte blir fler offer.
Vad har du för förslag? (realistiskt)
Ingen idé att ens diskutera med det där LHS-mongot. Urtypen av internetkrigare som ska straffa alla öga för öga men slutar på hemmet utan en endaste bodycount själv.
Citera
2023-12-02, 17:33
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Och deras Telegram är helt tom. Tidigare (igår) låg det en mängd videos där.

Ja vart tog allt vägen? Deras twitter verkar borttagen den med
Citera
2023-12-02, 17:35
Bannlyst
Samvetet gjorde sig tillkänna säkert, i Jesus Kristus Namn
Citera
2023-12-02, 18:35
Medlem
ALZIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Ska man sen vara en eller två mot knarkare? 5-7 mot mördare? 3-4 mot kvinnoboxare? Räcker det med två mot finansbrottslingar? En fortkörning kan man nog klara med en örfil. Alla brottslingar ska självklart misshandlas av pöbeln.

Bestäm du vad som känns bäst för ovanstående. Jag har sagt mitt angående pedofilerna.
Citera
2023-12-02, 19:43
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Undrar om de redan hamnat i problem med snuten och försöker göra sig av med materialet så gott det går
Citera
2023-12-02, 20:01
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Jag skulle visa min fru när peddosarna blir slagna och knuffade ner i en pöl. Hon gillar redan vad Dumpen gör. Men så var allt raderat. Tråkigt. Hoppas att de återställer sina konton. Det måste vara många som stödjer vad de gör.
Citera
2023-12-02, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Hahaha, det klart att du har varit medlem där, kanske även startade hela gruppen?

Det är synd att de ger sig på ett ickeproblem i Sverige, hur många barn frestas av att träffa gamla kåta gubbar på nätet liksom? Hade varit mer respekt ifall de hade gett sig på gängen och rensat upp ett riktigt problem. Jag har en känsla av att barn och ungdomar är smartare än vad Dumpen vill tro att de är.

Så är det ju absolut. Jag tror också att barn idag är mycket mer medvetna om snuskgubbarna på nätet mot vad som var för 10 år sedan när sociala medier var ett nytt påfund.
Citera
2023-12-03, 03:22
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
En vacker dag så är det nån oskyldig som drabbas.

For the "Greater Good" dock, detta är ett bra och sunt initiativ.
Citera
2023-12-03, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Ja på vilket sätt skulle det vara paradoxalt. Mannen i fråga är dömd pedofil. Han våldtog 7 åringar och tvingade dem pissa i hans mun, det står i domen. Det är en annan sak att lägga ut filmer utan bevis och sedan kalla alla som frågar efter bevis för peddon. Precis som du nu frågar om jag har sympati för dem. Det är just oförmågan att tänka nyanserat.
Så du bedömde att bevisen räcker i ena fallet men inte i andra?
Citera
2023-12-03, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Problemet är att vi inte kan döda människor med sjuka böjelser, eller låsa in innan den gjort något. Då återstår bara vård och behandling för att försöka se till att det inte blir fler offer.
Vad har du för förslag? (realistiskt)
Jag tycker att peddosarna kan bli dina framtida kollegor, grannar etc. Det har du väl inget emot då.
Citera
2023-12-03, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Ja på vilket sätt skulle det vara paradoxalt. Mannen i fråga är dömd pedofil. Han våldtog 7 åringar och tvingade dem pissa i hans mun, det står i domen. Det är en annan sak att lägga ut filmer utan bevis och sedan kalla alla som frågar efter bevis för peddon. Precis som du nu frågar om jag har sympati för dem. Det är just oförmågan att tänka nyanserat.
Många peddon kommer undan domstolen som du kanske märkt.
Vad bör göras åt dem?
Citera
2023-12-03, 09:58
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeoMeoSeo
For the "Greater Good" dock, detta är ett bra och sunt initiativ.

Ja, så resonerar man om man är riktigt dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in