• 6
  • 7
2023-12-01, 19:55
Medlem
Important1nF02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Och vill de veta det så kan vi styrka varifrån det kommer.

T.ex. Swishade 1127. Insättning på Unibet 1127.

Vinst Unibet på 5227. Han skickade mig 5227.

Detta kan jag ju bevisa på alla insättningar / mottagna summor.

Använder inte hans bank ID. Jag skickar summan, han sätter in och lägger på det jag berättar för honom.

det du beskriver är klart peningtvätt...
öpna konto på transferwise wise konto, använd den endast för alla spel pengar...eller öppna någ mobil bank med iban
Citera
2023-12-01, 20:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Important1nF02
det du beskriver är klart peningtvätt...
öpna konto på transferwise wise konto, använd den endast för alla spel pengar...eller öppna någ mobil bank med iban

Vad är det som anses vara pengarna som tvättas då? Mina arbetande vita pengar från ett svenskt lönekontor? Låter ju alldeles galet. Där finns inga pengar som i närheten finns för avsikt att tvätta ju?
Citera
2023-12-01, 20:21
Medlem
Important1nF02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Banker frågar ibland mina kunder om deras överföringar, men då talar vi större belopp 50-100k. Då räcker det med ett email som ser trovärdigt ut, banken utreder inte men arkiverar väl detta svar så de kan ta fram det om skatteverket eller staten begär det.

Jag hade 1000 swish-inbetalningar på mitt privata konto, jag förklarade dem för Swedbank, men de sa ändå upp mig som kund och jag bytte till en vanlig trevlig bank som icabanken som inte är lika rigida och som bryr sig om sina kunder. Man ska aldrig ha swedbank.

inte bara swedbank
alla banker använder bot log script liksom Ai.
script ändras beror på vad banken vill.
den automatiskt samlar och samt läser av allt
om någ behöver hjälp kan skicka pm till mig
kan erbjuda bra alt.
Citera
2023-12-01, 20:41
Medlem
Inte så smart att skicka pengar och låta någon annan spela. Om det blir en riktigt stor vinst så kanske din polare drar med hela vinsten.

Vill man spela tillsammans så är det smart att konfigurera lag, grupper eller vad det nu heter beroende på spelbolag. De som inte betalar insatsen får inte del av vinsten och det finns ingen risk att någon roffar år sig hela vinsten utan spelbolaget delar automatiskt ut vinsterna till rätt personer.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in